سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ مرداد ۱۳۹۵ در ۳:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

نخستین تصاویر از پشت صحنه «فیلشاه» منتشر شد+ عکس

filshah

نخستین تصاویر از پشت صحنه انیمیشن«فیلشاه» منتشر شد.

به گزارش سوره سینما، نخستین تصاویر از پشت صحنه تولید انیمیشن سینمایی «فیلشاه» منتشر شد.

«فیلشاه» پروژه جدید گروه «هنرپویا» است که هم اکنون با اتمام مدلسازی کاراکترها و طراحی استوری ریل، در آغاز فرایند تولید قرار گرفته است.

تیم تولید گروه «هنرپویا» به مدیریت مهدی پاکدل نیز تلاش خواهد کرد تا در صورت امکان نسخه اولیه «فیلشاه» را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برساند.

در توضیح اولیه «فیلشاه» آمده است: «در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیلها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود… .»

گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» پایه‌گذاری شده و در اولین قدم نیز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را با همین شعار به بازار عرضه کرده و توانست عنوان سومین فیلم پربیننده سال ۹۴ را از آن خود سازد.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>