سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۳۹۵ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

«شلیک آزاد» با نقش‌آفرینی بری لارسون در جشنواره لندن روی پرده می‌رود

free-fire

اکشن تریلر «شلیک آزاد» (Free Fire) به کارگردانی بن ویتلی فیلمساز بریتانیایی و با نقش‌آفرینی بری لارسون به عنوان فیلم اختتامیه شصتمین جشنواره فیلم لندن روی پرده می‌رود.

به گزارش سوره سینما ، این فیلم به تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی روایتگر ملاقات پرماجرای دو مرد ایرلندی و یک باند تبهکار است که در اواخر دهه ۱۹۷۰ در بوستون امریکا رخ می‌دهد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، شصتمین جشنواره فیلم لندن با نمایش اکشن تریلر «شلیک آزاد» جدیدترین ساخته بن ویتلی در شب ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) به کار خود پایان می‌دهد. در این فیلم که مارتین اسکورسیزی در مقام تهیه‌کننده اجرایی آن فعالیت داشته، ستاره‌های سرشناسی نظیر بری لارسون بازیگر درام تحسین‌شده «اتاق»، کیلین مورفی Cillian Murphy بازیگر درام جنگی «دانکرک» فیلم جدید کریستوفر نولان و آرمی همر بازیگر درام تاریخی «تولد یک ملت» ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم در بوستون اواخر دهه ۱۹۷۰ می‌گذرد؛ جایی که جاستین (با بازی لارسون) در انباری متروک و دورافتاده، قرار ملاقاتی را میان دو مرد ایرلندی و یک گروه تبهکار ترتیب می‌دهد. امی جامپ با همکاری ویتلی نگارش سناریوی این اکشن حادثه‌ای را برعهده داشته است.

لارسون که جایزه اسکار بهترین بازیگر زن ۲۰۱۶ را با اجرای درخشانش در فیلم مستقل «اتاق» از آن خود کرد، این روزها خودش را برای بازی در فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» آماده می‌کند. مورفی علاوه‌بر نقش‌آفرینی در جدیدترین فیلم کریستوفر نولان که این روزها در شهر بندری دانکرک در فرانسه جلوی دوربین رفته، بازی در نقش اصلی سریال «پیکی بیلایندرز» را نیز برعهده دارد. «شلیک آزاد» سومین ساخته ویتلی فیلمساز ۴۴ ساله انگلیسی است که در جشنواره فیلم لندن روی پرده می‌رود.

همان‌طور که قبلا اعلام شد شصتمین جشنواره فیلم لندن از پنجم اکتبر با نمایش فیلم «یک پادشاهی متحد» (A United Kingdom) به کارگردانی آما آسانته آغاز به کار می‌کند. همچنین به گفته کلیر استوارت دبیر جشنواره برنامه کامل نمایش فیلم‌ها از اول سپتامبر در اختیار سینماگران و علاقمندان قرار می‌گیرد.

منبع: فیلم نت نیوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>