سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۹:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب
استقبال از اجرای خیریه بهاره رهنما/

قاضیانی و صحت «چشم‌هایی که مال توست» را دیدند

cheshmhayee-ke-male-tost

شامگاه شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران مملو از جمعیتی بود که برای تماشای نمایش «چشمهایی که مال توست» با اجرای بهاره رهنما آمده بودند.

شامگاه شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران مملو از جمعیتی بود که برای تماشای نمایش «چشم‌هایی که مال توست» با اجرای بهاره رهنما آمده بودند.

سوره سینما- مانند هفته های قبل اجرای خیریه یک نمایش با استقبال مخاطبان همراه بود، از ساعت ۱۹ جمعیتی که در محوطه داخلی و بیرون فرهنگسرای ارسباران حضور داشتند منتظر اجرای بهاره رهنما بودند، نمایش «چشم‌هایی که مال توست» به کارگردانی نسیم ادبی پارسال در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و از آن استقبال شد. ادبی این نمایش را ۳۱ اردیبهشت ماه به نفع زلزله زدگان در فرهنگسرای ارسباران اجرا کرد و این دومین بار است که این نمایش به شکل نمایشنامه خوانی به نفع آسیب دیدگان زلزله روزهای اخیر خوانده می شود.

ساعت چند دقیقه از ۲۰ گذشته بود که ابتدا ترانه «جمعه» با صدای فرهاد در سالن پیچید و پس از آن بهاره رهنما روی سن آمد و نمایشنامه خوانی را شروع کرد. در تعدادی از فصل های نمایش حضار با دست زدن او را تشویق کردند و در انتها چند دقیقه ای ایستاده برای بازیگر و کارگردان نمایش ابراز احساسات کردند. هنگامه قاضیانی، سیامک صفری، محمدعلی ابطحی، هاله مشتاقی نیا، سروش صحت، فهیمه امن زاده و … این نمایش را دیدند. نسیم ادبی در پایان نمایش از حاضران و میهمانان ویژه اش قدردانی و با زلزله زدگان اعلام همدردی کرد.بهاره رهنما که مثل همیشه پر انرژی بود با تشکر از میهمانان گفت: این نمایش ضد مرد نیست، ما اصلا نمی خواستیم قضاوت یک سویه داشته باشیم، پس نامه ای نوشتیم که حرفهای فرهاد قصه درباره نغمه در آن هست و شما می توانید آن را بخوانید.

هفته آینده در همین زمان نمایشنامه «مرده ریگ» را نسیم ادبی و فهیمه امن زاده نمایشنامه خوانی می‌کنند. نمایش «چشم‌هایی که مال توست» درباره زنی است که پس از چند سال دوری از همسرش خاطراتش را از آشنایی و جدایی از او برای تماشاگر روایت می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>