سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۳۹۵ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

پارسا پیروزفر به «برف سرخ» بهرام توکلی پیوست

parsa-piroozfar

پارسا پیروزفر برای بازی در فیلم سینمایی «برف سرخ» به کارگردانی بهرام توکلی قرارداد بست.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه،فهرست بازیگران فیلم سینمایی «برف سرخ» به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و به تهیه کنندگی مسعود ردایی در حال تکمیل است.این فیلم از چندی قبل وارد پیش تولید شده و به تازگی پارسا پیروز فر هم به گروه بازیگران آن پیوسته است. فاطمه معتمد آریا و صابر ابر دو بازیگری هستند که پیش از این به گروه بازیگران پیوسته بودند.

این دومین همکاری مشترک توکلی و ردایی محسوب می شود که نوروز امسال سریال متفاوت «بیمار استاندارد» را به ترتیب در مقام نویسنده و تهیه کننده روی آنتن شبکه یک داشتند. «برف سرخ» بیستمین فیلم سینمایی کارنامه پارسا پیروزفر خواهد بود. پیروزفر سال ۱۳۸۹ در فیلم «اینجا بدون من» جلوی دوربین بهرام توکلی رفته بود.

پیش بینی می شود نخستین نمایش این فیلم امسال درجشنواره سی وششم فیلم فجر باشد.

درخلاصه داستان فیلم برف سرخ که یک درام اجتماعی است، آمده:خورشید از سردشت به تهران آمده تا بداند چقدر دیگر زنده خواهد ماند.در مرکز درمانی اما، اتفاقات آن طور که در ذهن اوست پیش نمی روند…

بهرام توکلی ساخت فیلمهای «من دیه گو مارادونا هستم»،«بیگانه»،«آسمان زرد کم عمق»،«اینجا بدون من»،«پرسه در مه» ،«پابرهنه در بهشت» و «عقل سرخ» را در کارنامه خود دارد و این هشتمین فیلم بلند او خواهد بود.

ردایی نیز در کنار سریال بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی که نوروز امسال پخش شد،به عنوان تهیه کننده، فیلمهای سینمایی «سه بیگانه» و «مالاریا» را نیز در نوبت اکران دارد.از این تهیه کننده بزودی سریال «عالیجناب» (سام قریبیان) هم در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی «مالاریا» به تهیه کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی پرویز شهبازی امسال به عنوان تنها فیلم ایرانی در بخش رسمی(افق ها) هفتاد و سومین جشنواره فیلم ونیز ٢٠١۶ به عنوان یکی از سه جشنواره رده الف وبرتر فیلم در دنیا حضور دارد.

یادآور می شود توکلی دو سال پیش برای ساخت «من دیه گو مارادونا هستم»،  دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.او سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم «پرسه در مه» و بهترین فیلم اول برای فیلم «پابرهنه در بهشت» را نیز در کارنامه قابل توجه جوایز خود دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>