سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۳۹۵ در ۹:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

«زاپاس» در دُبی به نمایش در می‌آید

zapas

باشگاه ایرانیان دبی فیلم سینمایی «زاپاس» را همزمان با تهران به نمایش در آورده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از مهدی علی محمدی مدیر اکران باشگاه ایرانیان دبی، این مجموعه فیلم سینمایی «زاپاس» را همزمان با تهران به نمایش در آورده است.

بر اساس این گزارش، باشگاه ایرانیان دّبی با حدود پنجاه سال سابقه در کنار سایر فعالیت ها، همزمان با سینماهای داخل کشور اقدام به نمایش تازه ترین آثار برگزیده سینمای ایران می نماید و در تازه ترین برنامه نمایش فیلم این باشگاه، کمدی «زاپاس» به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید امیرپروین حسینی از پنجشنبه گذشته در این مجموعه روی پرده رفته است.

امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی و ماهان نصیری در این کمدی اجتماعی که داستان یک تیم فوتبال دسته سومی را روایت می کند به ایفای نقش پرداخته اند.

زاپاس که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (شبنم مقدمی) شده و همچنین ایمان امیدواری چهره پرداز این فیلم، نامزد دریافت سیمرغ بهترین چهره پردازی از این جشنواره شد.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.icd.ae و یا پیج اینستاگرامی www.instagram.com/iranianclubdubai مراجعه نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>