سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب
سکوت درباره اکران یک فیلم/

داوری: آینده «زندگی مشترک» ربطی به انتخابات ندارد

aghaye-mahmoodi-va-banoo

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ابراز امیدواری کرد تا هفته آینده تکلیف پروانه نمایش فیلم روشن شود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ابراز امیدواری کرد تا هفته آینده تکلیف پروانه نمایش فیلم روشن شود.

مهدی داوری تهیه‌کننده سینما درباره آخرین خبرها از پروانه نمایش فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به سوره سینما گفت: دوستان وزارت ارشاد سکوت محض کرده‌اند و هیچ توضیحی به ما ارائه نمی‌دهند. نه می‌گویند فیلم توقیف است و نه می‌گویند که چه مشکلات و ممیزی‌هایی دارد. در واقع هیچ موضعی نسبت به فیلم اعلام نمی‌کنند تا تکلیفمان را بدانیم.

وی افزود: در حالی که اعلام کرده‌اند سه بار فیلم را دیده‌اند. این شرایط به نظر غیرمنطقی و غیرحرفه‌ای است. ۴شنبه گذشته ۴اردیبهشت ماه با آقای عبدالله قندهاری صحبتی داشتم اما هیچ توضیح مشخصی در این‌باره به ما ارائه ندادند. ما فیلم را برای کشور خودمان ساخته‌ایم و پروانه نمایش داخلی برایمان مهم است. به جشنواره خارجی هم خواهیم فرستاد اما اولویتمان اکران داخلی است.

این تهیه کننده درباره اینکه آیا می‌توان گفت آینده این فیلم در گرو انتخابات ریاست جمهوری و تغییر مدیریتی است گفت: امیدوارم تا هفته آینده وضعیت فیلم مشخص شود. فکر نمی‌کنم شرایطی که برای این فیلم به وجود آمده ربطی به انتخابات داشته باشد.

داوری ادامه داد: این فیلم ربطی به خیانت ندارد و این موضوعی است که آقای شمقدری بر آن واقف است و در مصاحبه اش عنوان کرد که محور اصلی داستان «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» حول خیانت نیست.  دوستان معاونت سینمایی هیچ توضیح روشنی به ما نمی‌دهند. یکی از نماینده‌های شورای پروانه نمایش فیلم را دیده بود و قرار بود نظر خود را به آقای عرفان منش اعلام کند و ما هنوز تکلیف خود را نمی‌دانیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی را برای اکران این فیلم مناسب تر می‌داند، گفت: ترجیح ما هر چه زودتر اکران شدن این فیلم است، اما به اکران تابستان و عید فطر فکر می‌کنیم. طبق قول آقایان عظیمی میر آبادی و مصاحبه‌های شمقدری به اکران نوروز دل بسته بودیم، اما ما را سوق دادند سمت شورای پروانه نمایش و امیدوارم به زودی مشکل مرتفع شود.

«زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» سومین فیلم بلند سینمایی روح‌الله حجازی است. در این فیلم حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، ترانه علیدوستی و پیمان قاسم‌خانی بازی کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>