سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۳۹۵ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

افشاگری درباره سازمان منافقان در شبکه مستند سیما

monafeghan

«هویت مغاک» تولید جدید شبکه مستند در گفتگو با سه تن از اعضای جدا شده از سازمان منافقان، اسرار پشت پرده این سازمان را افشا و ناگفته ها و ناشنیده هایی درباره شخصیت مسعود رجوی را بیان میکند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، «هویت مغاک» به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمهدی مویدی درباره محمدحسین سبحانی، کریم غلامی و ادوارد ترمادو است که در گذشته جزو منافقان بوده اند و با تحمل سختی های بسیار از این سازمان جدا شده و سرانجام به آلمان پناهنده شده اند.

سبحانی عضو شورای مرکزی مجاهدین و مسئول اطلاعات، امنیت و انتظامات پادگان اشرف و جزو تیم حفاظتی مسعود رجوی بوده است. کریم غلامی در عملیات مسلحانه علیه کشور دچار آسیب شدید و فلج از ناحیه پا شده است و ادوارد ترمادو نیز از ارامنه اصفهان است که در جریان خدمت سربازی در جنگ تحمیلی به اسارت دشمن درمی آید و پس از چند سال اسارت با حضور اعضای سازمان مجاهدین در اردوگاه ها و در جریان تبلیغات و شعارهای فریبنده و جذاب منافقان، به آنها می پیوندد.

این سه تن پس از دیدن تناقضاتی که در درون سازمان با شعارهای آن وجود داشته از سازمان جدا میشوند و در «هویت مغاک» با آنها درباره اسرار پشت پرده سازمان مجاهدین خلق گفتگو شده است.

ساخت این مستند یک سال به طول انجامیده و تصاویر آن در کلن و نورنبرگ آلمان ضبط شده و در آن ناگفته ها و ناشنیده هایی از شخصیت مسعود رجوی بیان میشود.

بسیاری از دوستان این سه عضو پیشین سازمان مجاهدین خلق در قلعه لیبرتی در عراق، در آلبانی و در اورسورواز فرانسه گرفتار منافقان هستند و آنها با افشاگری علیه سازمان میکوشند راه برای نجات آنها باز شود.

«هویت مغاک» تولید جدید شبکه مستند جمعه ۲۹ مرداد ساعت ۲۲ برای اولین بار از این شبکه روی آنتن میرود و شنبه ۳۰ مرداد ساعت ۹:۴۵ بازپخش میشود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>