سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب
آغاز تصویربرداری مجدد «دولت مخفی» تا دو ماه آینده/

تهیه‌کننده «دولت مخفی»: ارتش یک ریال هم از ما پول نگرفت

dolate-makhfi

یک تهیه‌کننده تاکید کرد برای تشویق تهیه‌کنندگان سینمای دفاع مقدس نباید پولی از آنها برای تهیه امکانات جنگی گرفته شود.

یک تهیه‌کننده تاکید کرد برای تشویق تهیه‌کنندگان سینمای دفاع مقدس نباید پولی از آنها برای تهیه امکانات جنگی گرفته شود.

علیرضا جلالی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دولت مخفی» به سوره سینما گفت: ۴۰درصد تصویربرداری «دولت مخفی» باقی مانده است. در حال حاضر تولید این مجموعه به دلیل ساخت اردوگاه متوقف شده است. همکاران ما در نزدیکی شهریار مشغول ساخت اردوگاه هستند و احتمالا در دو ماه آینده تصویربرداری مجدد آغاز می‌شود.

وی درباره میزان حمایت مالی از مجموعه‌های دفاع مقدسی گفت: شهرک سینمایی دفاع مقدس هر چه در توان داشت صمیمانه در اختیار ما گذاشت اما طبیعی است که طبق تعرفه‌ای که برایشان وجود دارد بابت هر وسیله‌ از سربند گرفته تا تانک مبلغی از تهیه‌کننده دریافت می‌کردند. آنها در این مورد که پولی از ما نگیرند تصمیم‌گیرنده نیستند.

تهیه‌کننده «روز سوم» ادامه داد: در حال حاضر هزینه‌ای را به شهرک دفاع مقدس بدهکاریم چون پولی برای پرداخت به آنها نداشتیم. فکر می‌کنم بهتر است پولی از تهیه‌کنندگانی که فیلم و سریال دفاع مقدسی می‌سازند گرفته نشود تا از این طریق تهیه‌کنندگان ترغیب شوند فعالیتشان را در سینمای دفاع مقدس ادامه دهند.

وی گفت: از ارتش بسیار ممنونم و امیدوارم برخوردی که ارتش با تهیه‌کنندگان فیلم‌های دفاع مقدسی دارد تداوم داشته باشد. ارتش برای فیلم سینمایی «روز سوم» همه امکانات را از هلی‌کوپتر گرفته تا دیگر وسیله‌ها در اختیار ما قرار داد و یک ریال هم از ما نگرفت و من هر کاری از دستم بربیاید برای ارتش انجام خواهم داد.

فیلمنامه اولیه سریال را رحمان سیفی آزاد و داریوش رفیعی با حمایت موسسه فرهنگی پیام آزادگان نوشتند و بعد از آن برزیده و سیدمجید امامی آن را بازنویسی کردند. سریال «دولت مخفی» به کارگردانی حسن برزیده از سریال های گروه الف تلویزیون و درباره اسرای ایرانی در عراق و زندگی حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی در زمان اسارت است. لاله اسکندری، پژمان بازغی، مریم سلطانی، کاوه خداشناس و … بازیگران این مجموعه هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>