سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب
تلاش برای حضور در جشنواره فیلم کودک/

فروزش فیلمنامه فیلم جدیدش را می‌نویسد

ebrahim-foroozesh

ابراهیم فروزش از پایان نگارش فیلمنامه سینمایی «ساعت ۵» و کلید خوردن آن در آینده نزدیک خبر داد.

ابراهیم فروزش از پایان نگارش فیلمنامه سینمایی «ساعت ۵» و کلید خوردن آن در آینده نزدیک خبر داد.

فروزش به سوره سینما گفت: یک فیلمنامه کودک مصوب فارابی دارم به نام «ساعت ۵» که قرار بود آن را سال ۹۱ کلید بزنم، اما آن را نیازمند بازنویسی ارزیابی کردیم و تا به امروز ۵ بار نگارش آن از سر گرفته شده است. این فیلمنامه با درجه الف طبقه بندی شده و طرح اولیه و نوشتن آن را آقای حمزه برعهده دارد.

این کارگردان کودک درباره ویژگی های روایی فیلم توضیح داد: این فیلم داستان خانوادگی دارد و در فضای یک گروه از بستگان نزدیک یک نوجوان شکل می گیرد. در واقع پسربچه‌ای ناخواسته، آسیبی به عموی بزرگش وارد می کند و با پشیمانی زیاد در صدد جبران آن خسارت بر می آید. پدربزرگ او نیز نقش مهمی در این اتفاقات دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بار سنگین فیلم بر عهده چند نوجوان خواهد بود، آنها را از میان بازیگران نوجوان حرفه‌ای انتخاب کردم و البته محل فیلمبرداری نیز در اصفهان است و برای من مسئله لهجه بسیار اهمیت دارد. من همیشه یا در حال مطالعه هستم، یا نوشتن و این روزها علاوه بر انتظاری که برای روشن شدن تکلیف «ساعت ۵» دارم، مشغول نوشتن چند فیلمنامه هستم. در حال حاضر از دغدغه های مهم من رساندن فیلم به جشنواره فیلم کودک امسال است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>