سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ شهریور ۱۳۹۵ در ۳:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

بهنام بهزادی: دوست دارم روزی درباره رابطه پزشک و بیمار فیلم بسازم

behnam-behzadi

کارگردان فیلم سینمایی «وارونگی» گفت: دوست دارم روزی درباره رابطه پزشک و بیمار فیلم بسازم و امیدوارم خارج از هیاهو این مهم رخ دهد.

به گزارش سوره سینما ، بهنام بهزادی کارگردان «وارونگی» اظهار کرد: از دیدگاه من مهم ترین عنصر در زندگی همه ما سلامت است و بدون سلامت تن و روح و رابطه هیچ کدام ما نمی توانیم آسایشی داشته باشیم که بقیه کیفیت های زندگی مان فکر کنیم و برای همین مهم ترین آرزویی که برای هم می توانیم بکنیم سلامت است و بزرگترین کاری که می توانیم انجام دهیم حفظ سلامت فردی و اجتماعی است.

کارگردان فیلم «تنها دوبار زندگی می کنیم» اضافه کرد: مقوله درمان و سلامت از همدیگر قابل تفکیک هستند .همه ما باید به سلامت عمومی جامعه اهمیت بدهیم و برا حفظ و ارتقای آن تلاش کنیم اما مسئله درمان موضوع دیگری است و فکر می کنم در این زمینه فضای خیلی مخدوشی بین پزشکان و هنرمندان وجود دارد و فکر می کنم جامعه پزشکی باید به شدت از نگاه صنفی و گروهی خارج بشود و  در مقوله پرونده آقای کیارستمی به شدت جانب انصاف را نگه دارند و فرد خاطی را تنبیه کنند.

بهزادی  درباره موضوع دیگری که علاقمند است در حوزه سلامت به آن بپردازد گفت: خیلی پیش از اتفاقی که برای آقای کیارستمی بیافتد دوست داشتم درباره مقوله درمان و رابطه بیمار و پزشک بپردازم و امیدوارم روزی که از این هیاهوها خارج شدیم  بتوانیم روی این موضوع کار کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>