سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۳۹۵ در ۱:۴۷ ب.ظ چاپ مطلب

آثار راه یافته به بخش پوستر جشنواره «چهل چراغ» اعلام شد

chehel-cheragh

نام آثار راه یافته به بخش رقابتی پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» اعلام شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ»، نام آثار راه یافته به بخش رقابتی پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» اعلام شد.

مجموع آثار ارسال شده در بخش پوستر ۱۲۴ اثر بوده است که هیات انتخاب از این تعداد، ۳۸ پوستر برای حضور در بخش رقابتی این جشنواره انتخاب کرده اند.

«یا حسین» ، «سید الشهدا» با طرحی از میثم نامدار، «زیارت عاشورا» با طرحی از آرش پیله وری، «روزنامه»، «عشق باطنی» با طرحی از محمد صادق محمدپور، «حماسه عاشورا»، «سرو خمیده»، «مقام یار» و «خیمه» با طرحی از وحید بهرامی، «آن حنجره بوسه گاه پیغمر بود»، «به سینه ات شکوفه شکوفید» با طرحی از رباب فاضل، «ذوالجناح»، «ای کاش بودم کربلا» با طرحی از فاطمه مرتضایی، «خون گریه» با طرحی از فاطمه محمدی، «عاشورا۱،۲،۳» مهدی حاجی محمدی، «یا ابا عبدالله» با طرحی از قاسم رشیدی، «نیزه ها و صحرای کربلا»، «عاشورا و غدیر»، «عاشورا»، «اربعین» و «ثارالله» با طرحی مرتضی رحمتی، «ای کاش بودم کربلا» با طرحی از حمید حسینعلی زاده، «ابا عبدالله» و «حقیقت» با طرحی از ناصر خادم، «ابا عبدالله» با طرحی از مصطفی سلیمانی، «این الطالب بدم المقتول بکربلا» با طرحی از نرجس محمدلو، «خون خدا» با طرحی از امیر شهبازی، «کیمیا» با طرحی از علیرضا پور اکبری، «احب الله من احب حسینا» با طرحی از شیوا اشرف جولایی، «لایوم کیومک یا اباعبدالله»، «یاران کثیر» و «علم عزای حسینی » با طرحی از جلال صابری، «خون خدا» با طرحی از حمیدرضا نوری مطلق، «حسین تنها نمی ماند» و یک اثر دیگر با طرحی از تیلا اصغر زاده منصوری، «احب الله من احب الحسینا» با طرحی از شایان امانی جنتی، «حسین (ع)» با طرحی از محسن جعفری نعیمی ، « این چه شمعی است که جانها همه پروانه اوست» با طرحی از سید کمال بخشایش  و طرحی از خانم فاطمه بذر افشان از آثار راه یافته به بخش رقابتی پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» هستند.

محمدرضا دوست محمدی، مسعود نجابتی و کوروش پارسا نژاد از اعضای هیات انتخاب در بخش پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» بودند.

لازم به توضیح است که روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» به تغییر در تاریخ برگزاری این رویداد فرهنگی اشاره کرد و گفت: پیش از این قرار بر این بود این جشنواره از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ شهریورماه برگزار شود و دست اندرکاران اجرایی خانه سینما هم اعلام کرده بودند که این جشن در تاریخ ۲۱ شهریور برگزار می شود، به همین دلیل قرار شد تا جشنواره «چهل چراغ» را یک روز بعد برگزار کنیم. اما برنامه  جشن خانه سینما تغییر کرد و اعلام شد که این جشن در تاریخ ۲۲ شهریور برگزار می شود، به همین دلیل دست اندرکاران اجرایی جشنواره «چهل چراغ» به منظور احترام به جشن خانه سینما، مراسم افتتاحیه این رویداد فرهنگی را در تاریخ ۲۱ برگزار می کنند.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با موضوع زندگی امام حسین (ع) از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ شهریور ماه و بین اعیاد  قربان و غدیر در تهران برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>