سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ شهریور ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

عقب نشینی پس از اعتراض رسانه ها؛ قیمت بلیت «فروشنده» کم شد/ ضرر مخاطبان «فروشنده» در هفته اول

forooshandeh

طبق اعلام پخش‌کننده فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی؛ بلیت‌های این فیلم از شنبه ۱۳ شهریور ماه به قیمت سابق پیش فروش می‌شود.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، روز گذشته در خبری به افزایش ناگهانی و بی‌منطق قیمت بلیت‌های فیلم سینمایی «فروشنده» در سینماهای کشور پرداختیم. موضوعی که با واکنش تیم تولید این فیلم روبرو شد و دلیل این موضوع را تصمیم شورای پروانه نمایش معرفی کردند. این در حالی بود که بنا برگفته سخنگوی شورای پروانه نمایش، این تصمیم با هماهنگی تیم تولید فیلم سینمایی «فروشنده» گرفته شده است.

اما صبح امروز پس از آن که رسانه‌های مختلف نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند، دفتر پخش فیلمیران که پخش فیلم سینمایی «فروشنده» را در سینماهای کشور برعهده دارد، طی خبری اعلام کرد که قیمت بلیت‌های این فیلم به حالت عادی بازگشت. طبق اعلام دفتر «فیلمیران» با توجه به مخالفت تهیه‌کننده فیلم «فروشنده» با افزایش قیمت بلیت‌های سینمایی این فیلم، قیمت بلیت‌های این فیلم بنا به تصویب شورای صنفی نمایش به قیمت سابق همان سینماهای ممتاز ۸۰۰۰ تومان و سینماهای مدرن ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رشد.

بنابر این اعلام؛ با توجه به اینکه طی چند روز اخیر برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه با قیمت قبلی برای فیلم اصغر فرهادی پیش فروش بلیت انجام شده‌ است،تغییر قیمت بلیت به روال سابق از شنبه ۱۳ شهریور ماه انجام می‌شود. با این تفاسیر آن دسته از مخاطبان که طی روزهای گذشته اقدام به پیش خرید بلیت‌های این فیلم برای هفته اول کرده‌اند، به نوعی ضرر کرده‌اند چرا که قیمت این بلیت‌ها از ابتدای هفته بعد کاهش می‌یابد.

فیلم «فروشنده» با بازی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی از روز چهارشنبه  ۱۰ شهریور ماه با ۱۳ سالن در تهران و ۱۲ سالن در شهرستان‌ها نمایش خود را آغاز می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>