سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مراسم رونمایی از «با من خوش می‌گذره» برگزار شد/ هنرمندی مهران غفوریان

ba man khosh migzare (1)

مراسم رونمایی از مجموعه «با من خوش می‌گذره» شنبه شب گذشته در پردیس کورش برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه،در حالی که توزیع نخستین قسمت از مجموعه مفرح «با من خوش می‌گذره»  از یکشنبه (۲۱ شهریور) همزمان با روز ملی سینما آغاز می‌شود،مراسم رونمایی از آن دیشب برگزارشد.

اجرای این مراسم را امیرحسین صدیق برعهده داشت و سفیر لبنان در ایران، رضا سیدان نایب رییس شبکه شورایعالی انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها ، مرتضی رئیس انجمن دوستی ایران و لبنان،رییس انجمن خواهر شهرهای ایران، مهران غفوریان،حسام لرنژاد،فواد حجازی، لاله اسکندری، مجدی مشموشی (بازیگر لبنانی)،بایرام فضلی،محمد فیلی،زهره حمیدی،امیر نوری،پیام اسکندری،بهزاد خداویسی، مرتضی آتش زمزم کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه «با من خوش میگذره»  و … از جمله چهره های حاضر درآن بودند.

سفیر لبنان در ایران در این مراسم گفت: امیدوارم این مجموعه سبب شود تا ایرانیان علاقه مند به دیدار از لبنان شوند.همان‌طور که لبنانی‌ها هم دوست دارند به ایران سفر کنند. ایران و لبنان دو کشور با قدمت تاریخی زیاد هستند و به همین دلیل می توانند با یکدیگرهمکاری‌های فرهنگی خوبی داشته باشند.ازهنرپیشه های فوق العاده ای که در این مراسم حضور پیدا کردند تشکر میکنم.امیدوارم از تماشای این مستند کمدی لذت ببرید.

ba man khosh migzare (2)

در این مراسم دو تیزر از قسمت اول مجموعه «با من خوش می‌گذره» و نیز آنونس فیلم سینمایی «مالیخولیا» ساخته در نوبت اکران مرتضی آتش زمزم پخش شد.مجموعه «با من خوش می‌گذره» هر دو هفته یک‌بار در روزهای یکشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و قسمت نخست آن با میزبانی امیرحسین صدیق امروز یکشنبه ۲۱ شهریور توزیع خواهد شد.حامی مالی این مجموعه شرکت هواپیمایی اطلس گلوبال است.

مهران غفوریان در جای جای این مراسم به شیوه استندآپ کمدی به ذکر خاطراتی از اتفاقات زمان ضبط این مجموعه پرداخت که با استقبال شدید حضار و تشویقها و خنده های ممتد آنان همراه بود.تکنوازی پیانو و نیز ساکسیفون نوازی فواد حجازی از دیگر بخشهای این مراسم بود.

یادآور می شود؛.امیرحسین صدیق،خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در مجموعه «با من خوش میگذره!» در سفری ماجراجویانه ، توریستی و سرشار از شوخی، هیجان و آگاهی در لبنان رقابت کرده اند. ضمنا کپی رایت این مجموعه به ثبت بین المللی رسیده است و مشابه هیچ مجموعه یا برنامه ای نیست.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>