سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۳۹۵ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

محمدرضا اصلانی کارگاه مستندسازی برگزار می‌کند/ «سفیر» روی پرده نقره ای

mohamadreza-aslani

سومین روز از برگزاری جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ»، امروز ۲۵ شهریورماه با نمایش فیلم سینمایی «سفیر» به کارگردانی فریبرز صالح و برگزاری کارگاه مستندسازی با حضور محمدرضا اصلانی در پردیس سینمایی ملت آغاز می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ»،‌ در سومین روز از برگزاری این جشنواره دو فیلم   سینمایی «سفیر» به کارگردانی فریبرز صالح و «پرواز در شب» ساخته رسول ملاقلی پور روی پرده می رود.

یکی از برنامه های ویژه در سومین روز از برگزاری این رویداد فرهنگی، برگزاری کارگاه مستندسازی با حضور محمدرضا اصلانی است . این کارگاه آموزشی راس ساعت ۱۸ با حضور هنرجویان سینما برگزار می شود.

برگزاری دو همایش با عنوان «سینمای دینی و هنر متعالی» با مدیریت مجید اسماعیلی و «هنر آیین تغزیه در مسیر تبدیل به اجرا» با حضور محمدرضا افشار و مدیریت سید شاهرخ بحرالعلومی از دیگر برنامه های روز سوم جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» است.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» با موضوع امام حسین (ع) و حماسه اربعین، از تاریخ ۲۱ شهریور ماه در پردیس سینما ملت آغاز شده و تا تاریخ ۲۸ شهریورماه در پردیس سینمایی ملت ادامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>