سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۹:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش و نقد فیلم‌های شاخص دفاع مقدس در «کافه فیلم» شبکه «آی فیلم»

cafe-film

شبکه «آی فیلم» از سی و یک شهریور ماه، هرشب یک فیلم شاخص سینمای دفاع مقدس را در «کافه فیلم» نقد و بررسی می‌کند.

به گزارش سوره سینما ، «کافه فیلم» عنوان برنامه ی جدیدی است که در گروه تولید و هنری شبکه «آی فیلم» تهیه شده است. در این برنامه هر شب ساعت ۲۲ یکی از فیلم های شاخص سینمای دفاع مقدس با کیفیت اچ دی پخش می شود و بعد از آن دکتر محمد صادقی، بازیگر سینما، تأتر و تلویزیون با کارگردان آن اثر به گفتگو می نشیند و به نقد و تحلیل فیلم می پردازد.

بر اساس این گزارش فیلم‌های سینمایی «دوئل» به کارگردانی احمدرضا درویش، «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار، «اتوبوس شب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «پرواز در شب» از ساخته‌های زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور، «اخراجی‌ها ۱» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «ملکه» ساخته محمدعلی باشه آهنگر و «روز سوم» به کارگردانی محمدحسین لطیفی طی هفته دفاع مقدس از چهارشنبه ۳۱ شهریور تا سه‌شنبه ۶ مهر روی آنتن شبکه آی‌فیلم خواهد رفت.

«کافه فیلم» به تهیه کنندگی محمد تنکابنی و وحید رونقی بعد از هفته دفاع مقدس، ۵شنبه شب ها ساعت ۲۲ به روی آنتن می رود و هر هفته یکی از فیلم های برگزیده ی سینمای ایران پخش و بعد از آن با حضور کارگردان و عوامل فیلم نقد و بررسی می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>