سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مهر ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

بانوی جهادگر ملاردی در برنامه «گنج» از نقش زنان در پشتیبانی دفاع مقدس می‌گوید

ganj2

دومین قسمت از برنامه تلویزیونی «گنج»، با حضور منیره زاهد پناه از بانوان جهادگر شهر ملارد (تهران)، امشب ساعت ۲۲ از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، دومین قسمت از برنامه تلویزیونی «گنج» همزمان با هفته دفاع مقدس به روی آنتن رفته است، با حضور منیره زاهد پناه از بانوان جهادگر شهر ملارد (تهران)، امروز ساعت ۲۲ از شبکه افق پخش می‌شود و فردا ساعت‌های ۱۰:۳۰ و ۱۶ تکرار آن روی آنتن این شبکه می‌رود.

در این قسمت از برنامه، این بانوی جهادگر ملاردی که به واسطه عکسی که مطبوعات زمان انقلاب از او منتشر کردند، معروف شده بود،  خاطرات خود را درباره حضور زنان در پشت جبهه‌ جنگ تحمیلی و نقش آنان در پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس بیان می‌کند.

بنابرین گزارش، برنامه تلویزیونی «گنج» علاوه بر شبکه افق، هر روز از ساعت ۱۲:۰۵ از شبکه سه سیما هم پخش می‌شود.

گفتنی است همزمان با هفته دفاع مقدس، برنامه تلویزیونی «گنج» به تهیه کنندگی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و با محوریت بررسی فعالیت‌های مردمی پشت جبهه در زمان جنگ تحمیلی به مدت هفت روز از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کانال تلگرامی برنامه به نشانی telegram.me/ganj_iran گزیده و بخش‌های مختلف برنامه را دریافت و نظرات خود را از طریق همین کانال و یا از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۴۵۵۰ مطرح کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>