سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مهر ۱۳۹۵ در ۹:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

علیرضا رضاداد دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان شد

rezadad-koodak

با حکم رئیس سازمان سینمایی ، علیرضا رضا‌داد به عنوان دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ، در متن حکم دکتر حجت الله ایوبی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی برای علیرضا رضاداد آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمندتان به موجب این حکم به سمت دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب می شوید. جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان در شهر اصفهان فرصت مناسبی است برای هم اندیشی به منظور ارتقاء جایگاه سینمای کودک ونوجوان که با تلاش بزرگان و دلسوزان سینما در شورای سیاستگزاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان دوران تازه ای از شکوفایی را آغاز کرده است. با توجه به نگاه  مثبت و تعامل سازنده مدیران و مسئولان شهر و استان، بویژه شهردار فرهیخته و اعضای محترم شورای شهر امید است جشنواره ای در خور نام سینمای ایران و در طراز آوازه شهر اصفهان برگزار شود.

حمایت همه جانبه بنیاد سینمایی فارابی، شورای راهبری و تعامل سازنده شما با مدیریت استان در سطوح مختلف نوید بخشی جشنواره ای باشکوه است.

امید است با همکاری با دستگاههای ذی ربط ملی و استانی و جلب حمایتهای هرچه بیشتر نهادهای مردمی و دولتی در انجام این مسئولیت مهم موفق باشید.»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>