سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مهر ۱۳۹۵ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی موسسه «سوره سینمای مهر» حوزه هنری شد

yazdan-ashiri

یزدان عشیری طی حکمی از سوی محمد حمزه زاده قائم مقام رئیس حوزه هنری به سمت مدیر روابط عمومی موسسه «سوره سینمای مهر» حوزه هنری منصوب شد.

به گزارش سوره سینما ، یزدان عشیری از منتقدان و نویسندگان سینمایی و فعالان حوزه ارتباطات و رسانه طی حکمی از سوی محمد حمزه زاده قائم مقام رئیس حوزه هنری و مدیرعامل موسسه سوره سینمای مهر به سمت مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای موسسه «سوره سینمای مهر» منصوب شد.

عشیری از چهره های شناخته شده در عرصه فرهنگ و هنر و سینماست که تاکنون مسئولیت های زیادی در زمینه های مختلف فرهنگی و سینمایی داشته و به تازگی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را پشت سر گذاشته  است. وی مدیریت روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر طی دوره های سی ام و سی یکم، مدیریت روابط عمومی پنج دوره جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس و مدیریت روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز هنرهای نمایشی کشور را نیز در کارنامه دارد.عشیری همچنین، نویسنده فیلمنامه فیلم های سینمایی «زیستن» و «خاک سرد» است و فیلم نامه سینمایی «سرزمین» را نیز آماده ساخت دارد.

متن حکم نامبرده به این شرح است:

«جناب آقای یزدان عشیری

نظر به تعهد و تجارب گذشته شما، به موجب این حکم به سمت مدیریت روابط عمومی موسسه سوره سینمایی مهر منصوب می‌شوید. با توجه به موقعیت اثر گذار و نقش حساس و تعیین کننده موسسه سینمایی در موفقیت کلی حوزه هنری در افق ۱۳۹۷، توقع دارم تلاش های شما، سینمای حوزه هنری را در تحقق آرمان‌ها و خواسته‌های بزرگمان یاری کند.

توفیق روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم.»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>