سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مهر ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

نسرین مقانلو مهمان «حاشیه در حاشیه» شد/ از شایعه پیوستن به جم تا آغاز فعالیت در حوزه برندینگ

moghanloo

نسرین مقانلو بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در برنامه اینترنتی «حاشیه در حاشیه» از حواشی و شایعه های پیرامون زندگی شخصی و حرفه ای اش گفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور پروژه و مدیر روابط عمومی این برنامه، «حاشیه در حاشیه» به کارگردانی و تهیه کنندگی اشکان درویشی در دومین قسمت ضبط شده خود پای درد و دل های نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون نشست. این هنرمند با حضور در این برنامه اینترنتی درباره شایعه پیوستنش به شبکه ماهواره ای جم، اهمیت و ضرورت اخلاق مداری در سینما و تلویزیون و لزوم توجه مردم به اخلاقیات در فضای مجازی و استفاده درست از این ابزار برای ارتباط با هنرمندان سخن گفت و از مهاجرت برخی از دوستان و همکاران هنرمندش به شبکه های ماهواره ای ابراز ناراحتی کرد.

مقانلو همچنین از ایده هایش برای برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعی خاص صحبت کرده که با انتشار فایل این گفت و گوی تفصیلی و مفصل در سایت آپارات، مردم در جریان آن قرار خواهند گرفت. این مجری همچنین از ایده هایش برای ثبت محصولات تجاری و بازرگانی و آغاز فعالیت های جدی اش در زمینه برندینگ و تبلیغات در کنار حرفه بازیگری گفته است. در این گفت و گو همچنین آرین خلیلیان فرزند مقانلو نیز شرکت دارد. در این گفت و گو همچنین آرین خلیلیان فرزند مقانلو نیز شرکت دارد.

برنامه «حاشیه در حاشیه» با پایان یافتن عزاداری های ماه محرم و صفر در ۴۰ قسمت اولیه روی سایت آپارات قرار خواهد گرفت. هر قسمت از این برنامه دارای ۳۰ الی ۴۰ دقیقه است و به شایعه ها و حواشی پیرامون زندگی هنرمندان و چهره های ورزشی، اجتماعی سیاسی و فرهنگی می پردازد. ضبط این برنامه از اواخر مرداد ماه آغاز شده و تاکنون در لوکیشن های خیابانی، کافه راتا، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و… ادامه داشته است. این برنامه همچنین با برگزاری یک بخش، ویژه نظرسنجی درباره هنرمندان همراه خواهد بود که سامانه پیامکی شرکت در این نظرسنجی به زودی اعلام می شود.

تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه را اشکان درویشی برعهده دارد و رامین پرچمی به عنوان مدیر پروژه گروه را همراهی می کند.

سایر عوامل و دست اندرکاران این برنامه نیز عبارتند از: مجریان: اشکان درویشی و رامین پرچمی، دستیار کارگردان: آذین فولادوند، صدابردار: مریم گلی، مدیر صحنه: هدیه محمدی، طراح گریم: ماندانا چوپانی، تصویربردار: عرفان احتشامی، دستیاران صحنه: امیرحسین جلالیان و ارشیا توکلی، عکاس: مجتبی رسولی، مشاور پروژه و مدیر روابط عمومی: رکسانا قهقرایی.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>