سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ مهر ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری در پی درگذشت سعید کشن فلاح/ مراسم تشییع فردا از حوزه هنری

momeni-keshan

محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری در پی درگذشت سعید کشن فلاح مدیر اسبق مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و از هنرمندان و مسئولان فرهنگی پیشکسوت پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری در پی درگذشت سعید کشن فلاح مدیر اسبق مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و از هنرمندان و مسئولان فرهنگی پیش‌کسوت پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الْإِنْسانُ إِنَّکَ کادِحٌ إِلی‏ رَبِّکَ کَدْحاً فَمُلاقیهِ

سرانجام جان مشتاق و روح بی قرار هنرمند متعهد و معلم فرزانه، استاد دکتر سعید کشن فلاح پس از عمری مجاهدت مخلصانه و تلاش‌های صادقانه آرام گرفت و علاقه‌مندان و دوستداران هنر انقلاب اسلامی و ارادتمندان آن انسان والا را در غم و اندوه فرو برد.

او که بی تردید از طلایه داران و پیشروان کاروان هنر متعالی انقلاب اسلامی به ویژه عرصه هنرهای نمایشی است، در این مسیر در قامت راهبری مهربان و معلمی مشفق دلیل راه بسیاری از جوانان دلداده به پیام‌های انقلاب شکوهمند اسلامی شد. هنرمندانی که اکنون خود از چهره های نامدار این راه پر افتخار هستند.

آثار و ثمرات همت بلند و تلاش‌های خستگی ناپذیر این استاد وارسته و هنرمند متواضع در سنگرهایی همچون حوزه هنری انقلاب اسلامی و دانشگاه هنر و هر جایگاهی که در آن پرچم هنر متعهد برافراشته است، فراموش نشدنی و إ‌ن‌شاءالله صدقه جاریه ای است که در سرای باقی ذخیره‌ای مغتنم برای او خواهد بود.

فقدان ایشان را که به منزله استاد و مشاوری دلسوز برای این‌جانب و برادری مهربان و محترم برای همکارانش در حوزه هنری بود، به خانواده گران‌قدر، فرزندان و مخصوصاً همسر ارجمند و با وفای ایشان و نیز جامعه فرهنگی و هنری و همه دوستداران و شاگردانشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال در ایامی که لحظاتش آکنده از یاد و نام امام عاشقان و یاران اوست، برای این برادر عزیز و هنرمند عاشورایی رحمتی سرشار و  تنعم در جوار برادر شهیدش ساسان کشن فلاح را مسألت دارم. »

گفتنی است مراسم تشییع آن مرحوم فردا دوشنبه ۲۶ مهرماه رأس ساعت ۱۰ صبح از حوزه هنری برگزار خواهد شد.

مرحوم سعید کشن فلاح دیروز شنبه ۲۴ مهرماه و در راه بازگشت از کرمانشاه در بیمارستانی در همدان درگذشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>