سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۵ در ۱۰:۴۴ ق.ظ چاپ مطلب

ساختاری نو در «فرمول یک» برنامه صبحگاهی جدید شبکه یک + تیزر

Formula1

سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون، «فرمول یک» را برنامه صبحگاهی جدید شبکه یک با ساختاری تازه و متفاوت و با هیجانی بالا توصیف کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه «فرمول یک»، سیدعلی ضیاء مجری مطرح تلویزیون که برنامه تازه ای را به زودی در شبکه یک سیما روی آنتن خواهد داشت، درباره این برنامه با عنوان «فرمول یک» توضیح داد: این برنامه جدید، به عنوان برنامه صبحگاهی شبکه یک سیما خواهد بود و البته ساختار آن تفاوت های زیادی با «صبح بخیر ایران» دارد و بسیار متفاوت است.

وی افزود: «صبح بخیر ایران» همواره برنامه شاخص و درخشانی بوده است که با اجرای آقای واحدی شناخته می شود. خوشبختانه ایشان همچنان پنجشنبه ها در شبکه یک برنامه دارند. ایشان و آقای نظام اسلامی و… جزو اساتید بنده به حساب می آیند. ما احترام بسیاری برای برنامه «صبح بخیر ایران» داشته ایم و سالها از آن لذت برده ایم.

یک برنامه متفاوت با نامی متفاوت

مجری برنامه تحویل سال شبکه یک در نوروز ۹۴ و ۹۵ ادامه داد: «فرمول یک» با ساختار جدیدی به تلویزیون می آید و به دلیل همین ساختار متفاوت، اسم متفاوتی برایش انتخاب کرده ایم. این برنامه تفاوتهای عمده ای با دیگر برنامه های صبحگاهی شبکه یک سیما خواهد داشت. در این برنامه فرمول جدیدی از برنامه سازی برای صبحگاه ارائه خواهد شد که امیدوارم این اتفاق با کمک مردم به خوبی رخ دهد.

ضیاء تصریح کرد: تلاشمان این است که ساختار جدیدی را بسازیم که همواره در ذهن مردم باقی بماند. می کوشیم هیجان «فرمول یک» را روز به روز بالاتر ببریم. از همین رو تلاش کرده ایم کار ریتم تندی داشته باشد. این برنامه از بخش های ۷ دقیقه ای تشکیل شده است و در هر ۷ دقیقه مردم اتفاق متفاوتی را خواهند دید.

این مجری که در عرصه برنامه سازی صبحگاهی تجربه موفقی را با «ویتامین ۳» در کارنامه دارد، اظهار کرد: از همه مدیران شبکه یک سیما به ویژه آقایان برازش، اخوان صفا و شریعت پناهی تشکر میکنم و ایده های این اساتید در برنامه دیده خواهد شد. از مردم دعوت میکنم برنامه را ببینند و به ویژه اگر ایده ای دارند آن را با ما در کانال تلگرامی telegram.me/formoolyek در میان بگذارند. در اینستاگرام نیز با صفحه Instagram.com/formool1 در کنار مخاطبان خواهیم بود.

وی ادامه داد: آنونسی برای برنامه ساخته ایم که سعی شده متفاوت باشد و چنین  اثری در تلویزیون مرسوم نبوده است و روزهای زیادی برای آن وقت گذاشته ایم. امیدوارم مردم آن را دوست داشته باشند.

ضیاء در پایان درباره زمان آغاز برنامه نیز گفت: بگذارید شروع برنامه را مدیرانی که از ایشان نام بردند مشخص کنند. تقریبا همه کارهای ما آماده است و در تیممان ایده، فکر و انرژی بسیاری وجود دارد. اگر همین امروز هم به ما اعلام شود پخش را آغاز می کنیم.

«فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء و به تهیه کنندگی افشین حسین خانی به زودی از شنبه تا چهارشنبه ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۱۰ به صورت زنده از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیزر برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیاء


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>