سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
به کارگردانی سهیلا گلستانی ؛

نخستین فیلم ۳۶۰ درجه VR (واقعیت مجازی) کشور تولید شد

mara-raha-nakon

نخستین فیلم داستانی کوتاه با تکنیک ۳۶۰ درجه VR (واقعیت مجازی) به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی بابک قهرمانی ساخته شد.

به گزارش سوره سینما ، این فیلم کوتاه با عنوان «مرا رها نکن» روایتی است از تلخ کامی های مهاجران جنگ.این فیلم در شمال کشور فیلمبرداری شده است.گفتنی است تکنیک ساخت این فیلم برای نخستین بار در ایران برای ساخت یک فیلم داستانی اجرا شده است و از معدود آثار تولید شده داستانی با استفاده از تجهیزات VR (واقعیت مجازی) در دنیا است.

عباس حبیبی و سونیا سنجری دو بازیگر اصلی این فیلم کوتاه هستند.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «مرا رها نکن» عبارتند از:نویسنده و کارگردان:سهیلا گلستانی،مدیر فیلمبرداری:مسعود امینی تیرانی،تدوین و جلوه های ویژه:حمید گلستانی،طراح صحنه و لباس:داریوش پیرو،طراح گریم:یاسمن محب اهری،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:علی مردانه،دستیار دوم کارگردان:حسام خلیل نژاد،مدیر تولید:رسول حسینی،عکاس: .حمید گلستانی،مشاور رسانه ای:بهناز شیربانی،تهیه کننده:بابک قهرمانی.

فیلم سینمایی «دو» از جمله آثار گلستانی است که تاکنون موفق به کسب جوایز معتبرجهانی از جمله دریافت دوربین طلایی ناشیک-هند،جایزه ویژه هیات داوران «سیلک رود»،جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره «تالین» شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>