سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

انتشار فراخوان بخش عکس جشنواره فیلم‌ و عکس فناوری و صنعتی

jashnvare-sanati

فراخوان بخش عکس چهارمین جشنواره فیلم‌ و عکس فناوری و صنعتی که دی‌ماه برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی، دومین دوره بخش عکس  این جشنواره با هدف معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در سه بخش صنعتی، تبلیغاتی و مجموعه عکس برگزار می‌شود. حسن هندی مدیر اجرایی بخش عکس این رویداد ملی است.

با توجه به آثار رسیده در دوره سوم جشنواره که سال گذشته برگزار شد، بخش عکس‌های تبلیغاتی به چهارمین دوره جشنواره اضافه شده است و علاقمندان می‌توانند در سه بخش تک عکس صنعتی، تک عکس تبلیغاتی و مجموعه عکس، آثار خود را تا پنجم آذرماه به جشنواره ارسال کنند.

متن کامل فراخوان بخش عکس چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی و تعاریف بخش‌ها در سایت www.jdfest.ir منتشر شده است و ثبت نام در جشنواره نیز به صورت آنلاین و حضوری انجام می‌شود.

این فراخوان به شرح زیر است:

آثار:

شرکت‌‌کنندگان می‌توانند در بخش تک عکس صنعتی حداکثر ۵ فریم و تک عکس تبلیغاتی حداکثر ۱۰ فریم عکس و در مجموعه عکس حداکثر ۶ فریم ارسال کنند.

* آیین‌نامه:

– شرکت برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی در این مسابقه آزاد است.

– هر عکاس می تواند در هر سه بخش مسابقه شرکت کند و عکس‌ها می‌توانند به صورت رنگی و یا سیاه و سفید باشند.

– عکس‌ها باید با فرمت JPG و رزولوشن۳۰۰ و حداکثر ۶MB بر روی سایت مسابقه بارگذاری شوند.

– عکس‌های ارسالی در بخش تک ‌عکس صنعتی باید مستند بوده و از هرگونه دستکاری که جنبه استنادی عکس را مخدوش می‌کند خودداری شود.

– آثار ارسالی نباید در جشنواره پیشین یا جشنواره های مشابه دیگر شرکت کرده باشند.

– عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، قاب، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشند.

– دریافت آثار از طریق سایت جشنواره و ارسال حضوری به دبیرخانه در مهلت مقرر امکان‌پذیر است.

* جوایز:

تندیس جشنواره، لوح تقدیر به ‌همراه جوایز نقدی برای نفرات اول در هر سه بخش و لوح تقدیر و جوایز نقدی به برگزیدگان دوم و سوم هر بخش.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت www.jdfest.ir ارسال کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>