سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آبان ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه «فرمول یک» با حضور مجریان «صبح بخیر ایران» آغاز شد + تیتراژ

Formula1

نخستین قسمت از برنامه صبحگاهی جدید شبکه یک با نام «فرمول یک» دوشنبه ۱۰ آبان با اجرای سیدعلی ضیاء روی آنتن رفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه «فرمول یک»، ضیاء در ابتدای این برنامه خواننده تیتراژ «فرمول یک» را حامد همایون معرفی و از محسن رجب پور تهیه کننده او تشکر کرد.

مرتضی احمدی هنوز زنده است

او به این نکته اشاره کرد که امروز تولد مرتضی احمدی است و گفت: یاد و خاطره او همواره در بین مردم خواهد بود. هر موقع یادمان می آید موهای زنده یاد احمدی سفید بوده است و نقش مردهای دوست داشتنی را بازی کرده است. او برای ما جوان ترها خاطره ساخته و البته هنوز برایمان با صدایش زنده است.

در ادامه برنامه آیتمی درباره مرتضی احمدی با تصاویر خاطره انگیز پخش شد.

ضیاء سپس اعلام کرد در اولین قسمت از برنامه، علیرضا برازش مدیر شبکه یک سیما نیز در پشت صحنه حضور دارد.

رکورد خیره کننده مردم در سرشماری اینترنتی

پس از این پارسا رییس مرکز آمار ایران در گفتگوی تلفنی با ضیا، در سخنانی گفت: سرشماری برای اولین بار در کشور ما در دو مرحله در حال انجام است و مردم در مرحله اینترنتی رکورد خیره کننده ای را به جا گذاشتند و ۴۶ درصد مردم مشارکت داشتند که حتی از کشور ژاپن نیز بیشتر است. خواهش ما این است که مردم اطلاعات شخصی خود را همراهشان داشته باشند و با آمارگیران با ملاطفت برخورد کرده و به تکمیل این حماسه ملی کمک کنند.

وی درباره آمار بیکاری نیز در پاسخ به این سوال ضیاء که چرا آمار بیکاری بر اساس یک ساعت کار روزانه محاسبه می شود، توضیحات مختصری ارائه کرد و قرار شد یک بار در قالب گفتگوی حضوری، به تفصیل در این باره توضیح دهد.

آشپزی در خانه مردم!

یکی از آیتم های جالب «فرمول یک» که در ادامه پخش شد، آشپزی بود که در آن یک سرآشپز هر بار به خانه یکی از مردم می رود و برای آنها صبحانه درست می کند!

در ادامه رحمان نظام اسلامی اجرای برنامه را به دست گرفت و از اقبال واحدی خواست به صحنه بیاید.

واحدی نیز به شوخی خطاب به ضیاء گفت: اکنون به نوعی در جلسه تودیع و معارفه به سر می بریم! شما در «ویتامین ۳» خیلی درخشیدید و موفق بودید.

Formula2

در سیدنی و نجف از من سراغ اقبال واحدی را می گرفتند!

نظام اسلامی نیز به بیان خاطراتی از پارتنر خود در اجرا پرداخت و به سفرهایش به سیدنی و نجف اشاره کرد که مردم از او سراغ واحدی را می گرفتند.

وی ادامه داد: رمز موفقیت کوچکی چون من و بزرگی چون واحدی این بود که هرگز به خودمان اجازه ندادیم کسی از دیگری برتری بجوید و سعی کردیم احترام متقابل را در اجرای دو نفره الگو قرار دهیم.

اقبال واحدی با اشاره به آغاز این برنامه در  سال ۷۳ بیان کرد: درست است که نظام اسلامی از من کوچک تر است اما به واسطه جانباز بودنش بزرگ ما است. ادعای «صبح بخیر ایران» این بود که از استودیو خارج شد. محاوره را باب کرد و از همه مهم تر از تهران خارج شد.

نظام اسلامی همچنین از مجریانی که تا به حال در «صبح بخیر ایران» روی آنتن رفته اند از جمله شهیدی فرد، رشیدپور، درستکار، امیراحمدی، محمدی، فوادیان، توکلی و… نام برد و این برنامه را بانی رشد مجری های موفق دانست.

وی افزود: طبیعتا هر برنامه ای عمری دارد. ما هم ۱۷، ۱۸ سال در خدمت دوستان بودیم و مثل «فرمول یک» که جای «صبح بخیر ایران» را می گیرد، جایمان را به دیگر دوستان دادیم.

منتظر بردن نامم روی آنتن بودم

علی درستکار از دیگر مجریان قدیمی این برنامه نیز در استودیو حاضر بود و در سخنانی گفت: من در سال ۷۴ برای این برنامه گزارش تهیه میکردم و مدام منتظر بودم اسمم توسط اساتیدم روی آنتن برده شود تا مادر و پدرم ببینند. حتی به آنها گفته بودم به انگشت شصتی که میکروفن را گرفته دقت کنند و ببینند که انگشت من است، چون آن موقع شصتم چکش خورده بود! یادم می آید اولین گزارشم نیز همزمان با روز شهادت استاد مطهری و روز معلم پخش شد.

همزمان با ساعت ۸ صلوات خاصه امام رضا (ع) روی آنتن رفت و لحظاتی دیگر گفتگوی چهار مجری با یکدیگر ادامه داشت.

دوشنبه های ورزشی با «فرمول یک»

پایان بخش اولین قسمت «فرمول یک» بخش کارشناسی دوشنبه ها بود که به ورزش اختصاص داشت و هیوا یوسفی کارشناس ورزشی و روزنامه نگار در گفتگو با ضیاء درباره جلسه رای اعتماد به وزیر ورزش و دیگر مباحث این عرصه گفتگو کرد.

«فرمول یک» شنبه تا چهارشنبه ها هر روز ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۱۰ با تهیه کنندگی افشین حسین خانی روی آنتن می رود.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیتراژ برنامه «فرمول یک» با صدای حامد همایون

دانلود موسیقی تیتراژ «فرمول یک»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>