سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۳۹۵ در ۱:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز اکران فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» در روسیه و عراق از ۲۰ آبان + تیزر روسی

muhammad-s-en

بدنبال اکران موفق فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» ساخته مجید مجیدی در ترکیه بزودی اکران این فیلم در روسیه و عراق آغاز می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شرکت نور تابان ،محمدرضا صابری مدیر عامل شرکت سینمایی نور تابان تهیه کننده و پخش کننده فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» با اعلام این مطلب افزود: اکران فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در ترکیه با استقبال خوبی  همراه شده است و تاکنون ۳۳۰ هزار نفر به تماشای فیلم نشسته اند و تعداد سالنهای نمایش دهنده فیلم به ۴۰۰ سالن رسیده است .

وی ادامه داد : از روز ۲۷ آبان و با برگزاری مراسم فرش قرمز فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» ،اکران فیلم در داغستان روسیه آغاز می شود. در این مراسم رئیس جمهور منطقه خود مختار داغستان،مجید مجیدی و گروهی از عوامل فیلم حضور دارند وبدنبال آن اکران فیلم در روسیه ادامه پیدا می کند.

وی ادامه داد : قرار است فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» به دو شکل دوبله به زبان روسی و با زیر نویس به نمایش در بیاید.

صابری از اکران این فیلم در عراق خبر داد و افزود : شهر بغداد دو سالن سینما دارد که ظرفیت یکی از آنها هزار نفر است و از روز ۲۰  آبان ماه در دو سالن سینمایی در شهر بغداد فیلم به نمایش در می آید. همچنین با هماهنگی لازم و خرید تجهیزات قرار شده است که فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در سه شهرکربلا و نجف و اربیل  نیز با دوبله عربی و زیر نویس به نمایش در بیاید.

مدیر عامل شرکت سینمایی نور تابان با اشاره به اینکه بزودی اکران فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» صورت گسترده آغاز می شود گفت : با یکی از بزرگرترین شرکتهای پخش در آسیا در حال مذاکره هستیم  و توافقات اولیه نیز برای نمایش فیلم  با دوبله و زیر نویس صورت گرفته است.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیزر روسی فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>