سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۹:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب
پایان تلخ یا تلخی بی‌پایان؟

ادای دین فردوسی‌پور به سینمای ایران

adel-ferdosipoor

عادل فردوسی‌پور در گزارش بازی پیروزی و سپاهان اصفهان در جام حذفی باز هم به سینما ادای دین و از «درباره الی» یاد کرد.

عادل فردوسی پور در گزارش بازی پیروزی و سپاهان اصفهان در جام حذفی باز هم به سینما ادای دین و از «درباره الی» یاد کرد.

سوره سینما- پس از پایان بازی نفسگیر یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه میان دو تیم پرسپولیس و سپاهان که به ضربات پنالتی کشیده شد و فرجام خوشی برای تیم قرمزپوش پایتخت نداشت، عادل فردوسی پور مجری، کارشناس و گزارشگر محبوب با جمله ای مثل همیشه علاقه اش را به سینمای متفاوت ایران نشان داد. او در وصف پایان تراژیک بازی برای مهدی مهدوی کیا ستاره با سابقه این تیم گفت: پایان تلخی برای مهدوی کیا رقم خورد، اما یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایان است.

این جمله معروفی است که احمد (شهاب حسینی) در «درباره الی» به الی (ترانه علیدوستی) می گوید. دیالوگی که بسیار در ذهن دوستداران فیلم اصغر فرهادی باقی مانده است.

عادل فردوسی پور پیشتر و پس از دریافت اسکار «جدایی نادر از سیمین» که از سوی تلویزیون حتی به عنوان یک خبر هم پوشش داده نشد، در برنامه «۹۰» با تبریک به اصغر فرهادی و سینمای ایران بی مهری صدا و سیما به این فیلم را جبران و تعلق خاطرش به سینمای متفاوت را بیان کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>