سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آبان ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

شفیعی: فیلم سینمایی «هیهات» همزمان با اربعین به خانه‌ها می‌آید

shafiee-heyhat

تهیه کننده فیلم سینمایی «هیهات» گفت: همزمان با اربعین حسینی این فیلم توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

محمدرضا شفیعی در گفت و گو با سوره سینما در این مورد بیان کرد: از ابتدای ماه محرم فیلم «هیهات» بنا بر تقارن زمانی و ویژگیهای ارزشی خاص این ماه همزمان در سینماهای تهران وشهرستان ها به نمایش در آمد ؛به همین جهت ترجیحمان این بود که با اربعین اباعبدالله حسین و پایان یافتن این ایام  هم این فیلم در شبکه نمایش خانگی توزیع شده و به عموم مخاطب عرضه شود.

این تهیه کننده به حدفاصل اکران و توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد و گفت: «هیهات» همزمان در تهران و شهرستانها به نمایش در آمد ، به همین دلیل ضروری به نظر نمی رسید که بین اکران و نمایش خانگی این فیلم فاصله بیفتد.

تهیه کننده سریال پرمخاطب «کیمیا» در ادامه گفت: به دلیل پایین بودن تعداد سالن های نمایش و همچنین زمان نامناسب اکران که به این فیلم تعلق گرفت آنچنان باید و شاید این فیلم گیشه نداشت؛ اما پیش بینی ما این است که قابلیت ساختاری و داستان فیلم و همچنین بازیگران حرفه ای که فیلم برخوردار است می تواند در جذب مخاطب شبکه خانگی و همچنین پخش تلویزیونی موثر باشد. امیدوارم استقبال از این فیلم در شبکه نماش خانگی بالا باشد.

فیلم سینمایی «هیهات» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی همزمان با اربعین ابا عبدالله حسین توسط موسسه هنرهای تصویری سوره وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی هادی نائیجی، دانش اقباشاوی، روح الله حجازی، هادی مقدم دوست محرم امسال در سینماهای کشور به نمایش در آمد، در این فیلم  که محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است، بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، آلا نجم، بهاران بنی احمدی، خسرو شهراز و…  ایفای نقش کرده اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>