سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آبان ۱۳۹۵ در ۳:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
با بازی افشین هاشمی و نادر فلاح ؛

فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورد

hashemi-fallah

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی و تهیه کنندگی سعید سعدی ۱۷ آبان در شهرک سینمایی دفاع مقدس شروع شد.

به گزارش سوره سینما ، این روزها گروه مشغول  فیلمبرداری سکانس های جنگی فیلم هستند و بازیگرانی چون افشین هاشمی ، نادر فلاح، ابراهیم برزیده،حسین باشه آهنگر،علی نجاریان وجمعی از بازیگران تئاترمقابل دوربین بازی دارند. حدود چهل درصد از فضای کار در شهرک سینمایی دفاع مقدس می گذرد و گروه بعد از فیلمبرداری این صحنه ها به لوکیشن های داخل شهری می روند.

همچنین آرش معیریان همزمان با فیلمبرداری ،تدوین این فیلم را هم انجام می دهد تا «دریاچه ماهی» برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

«دریاچه ماهی» یکی از فیلم های با پروداکشن عظیم، پربازیگر و پرلوکیشنی است که در ژانر جنگی تولید می شود و ازجمله  فیلم های دفاع مقدسی جشنواره فیلم فجر امسال به حساب می‌آید.

مریم دوستی در سالهای گذشته  به عنوان طراح گریم در سینمای ایران فعالیت می کرده و ساخت چندین فیلم کوتاه را در کارنامه دارد که این فیلم های کوتاه او در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی جوایز کسب کرده اند.

عوامل اصلی تولید این فیلم عبارتند از: کارگردان: مریم دوستی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی خان محمد، نویسنده: مصطفی رستگاری، صدابردار: علی تهرانی، طراح گریم: محسن بابایی، طراح هنری:محمدرضا شجاعی، منشی صحنه: مریم شقاقی و تهیه کننده: سعید سعدی.

افشین هاشمی، نادر فلاح، ستاره و لاله اسکندری، علی دهکردی ، حدیثه تهرانی ، مجتبی پیرزاده، صحراسدالهی، حسین باشه آهنگر و علی نجاریان از بازیگران این فیلم هستند.

داستان فیلم «دریاچه ماهی» در مورد چند رزمنده است ورایت فیلم از دهه شصت آغاز می شود و در زمان حال این داستان به نقطه مشترک می‌رسد….


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>