سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آبان ۱۳۹۵ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

عسگرپور با «میهمان داریم» میهمان برنامه «کافه فیلم» می‌شود

cafe-film

فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور روز پنج‌شنبه ۲۵ آبان ساعت ۲۲ از شبکه «آی فیلم» پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه «کافه فیلم» ، فیلم سینمایی «میهمان داریم» از شبکه «آی فیلم» پخش می‌شود و بعد از آن دکتر محمد صادقی با محمدمهدی عسگرپور به گفتگو می‌پردازد.

فیلم سینمایی «میهمان داریم» داستان پدر و مادری است که ۳ فرزندشان به شهادت رسیده و یکی از فرزندان هم جانباز است، پسر دچار ناراحتی روحی و روانی نسبت به شرایط بعد از جنگ و خودش است که به آنها خبر می‌دهند که در آستانه نیمه شعبان مهمان خاصی قصد عیادت آنها را دارد و …

این فیلم که محصول حوزه هنری است در سال ۹۱ ساخته شده و در سی و دومین جشنواره فیلم فجر کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی شده است.

در این برنامه عسگرپور درباره نحوه نگارش فیلمنامه ،انتخاب بازیگران، حضور بهروز شعیبی در آسایشگاه جانبازان و … صحبت می‌کند .

«کافه فیلم» محصول واحد هنری و تولید شبکه «آی فیلم» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و وحید رونقی با اجرای دکتر محمد صادقی هر هفته ساعت ٢٣:٣٠ از شبکه «آی فیلم» پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>