سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ آذر ۱۳۹۵ در ۳:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

اکران فیلم‌های جشواره عمار در موکب‌های اربعین

ammar-arbain

موکب دانشجویی طلاب المقاومه الحسینیه و نمایشگاه الحشد الشعبی، میزبان اکران آثار جشنواره عمار در مسیر پیاده روی نجف- کربلا در اربعین امسال بودند.

به گزارش سوره سینما ، موکب دانشجویی طلاب المقاومه الحسینیه و نمایشگاه الحشد الشعبی، میزبان اکران آثار جشنواره عمار در مسیر پیاده روی نجف- کربلا در اربعین امسال بودند.

بنابر این گزارش، به همت بخش بین الملل جشنواره عمار، در موکب دانشجویی طلاب المقاومه الحسینیه دانشجویانی از عراق، ایران، افغانستان، تاجیکستان و نیجریه در گعده دوستانه خود به تماشای فیلم کوتاه «البیت» با موضوع مقاومت غزه نشستند.

علاوه بر این در نمایشگاه بسیج مردمی عراق واقع در عمود ۹۱۰ نیز مستندهای «بدون مرز، عشق ۱و۲» ، «سراج»، «ولد» و «البیت» با موضوع مقاومت در منطقه را به نمایش عموم زائرین اربعین گذاشت که مستندهای جنگ با داعش در عراق و سوریه با استقبال مردم رو به رو شدند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز آثار جشنواره عمار به همت اکران کنندگان عراقی در شهرهای بغداد، کربلا و حله به نمایش درآمده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>