سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۳۹۵ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

کارگردان «اینجا کسی نمی‌میرد»: جشنواره یاس فیلم‌ها را بر اساس کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌دهد + تیزر فیلم

inja-kasi-nemimirad1

حسین کندری گفت: جشنواره یاس فیلم‌ها را بر اساس کیفیتی که دارند مورد ارزیابی قرار می‌دهد و این موضوع از یاس جشنواره ای قابل احترام می‌سازد.

کارگردان فیلم «اینجا کسی نمی‌میرد» درباره برگزاری جشنواره فیلم یاس به سوره سینما گفت: این جشنواره یا هر رویداد هنری دیگری که نگاه حرفه ای به سینما دارد نه سفارشی و موضوع محور، قطعاً جشنواره خوبی است.

وی افزود: جشنواره یاس فیلم‌ها را براساس کیفیتی که دارند و بدون در نظر گرفتن محتوا مورد ارزیابی قرار می‌دهد و این موضوع از یاس جشنواره ای قابل احترام می‌سازد.

این کارگردان با بیان اینکه در هر جشنواره ای سطح سواد و کیفیت هیات داوران می تواند تایین کننده باشد، ادامه داد: هیات داوران صلاحیت جوایزی را که اعطا می شود مشخص می‌کنند. هر چه هیات داوران صاحب نظرتر باشند جوایزی که انتخاب می شوند حرف های بیشتری برای گفتن دارند.

کندری با تاکید بر اینکه تدوام جشنواره می تواند در بهبود کیفیت آثار ویدیویی موثر باشد، تصریح کرد: اگر سال قبل به فیلمی خوب جایزه داده شود من به عنوان فیلمساز علاقمند به شرکت در دوره بعد جشنواره می شوم و اگر جوایز میان همه توزیع شود و فیلمی که کیفیت ویژه ای ندارد، مورد توجه قرار گیرد فیلمسازان فیلم های خوب خود را به این جشنواره نمی دهند.

کارگردان «اینجا کسی نمی میرد»، با بیان اینکه جشنواره فیلم های ویدیویی یاس با حضور هیات داوران معتبر می تواند تاییدی بر کیفیت آثار فیلمسازان باشد و روند کار آن ها را سرعت بخشد، خاطرنشان کرد: هر جشنواره ای با کشف استعدادهای تازه و معرفی آنها به عرصه تلویزیون و سینما می توان شاهد تولید آثاری فاخر بود که بتواند مخاطبان را مقابل تلویزیون نگاه دارد.

کندری با رد تفکیک میان فیلم های ویدیویی و سینمایی گفت: اگر شرایط برای ساخت فیلم کوتاه و فروش آن به تلویزیون و سازمان سینمایی وجود داشت نیازی به استعدادیابی در عرصه فیلم های ویدیویی نبود و هر فیلمساز با چند بار آزمون و خطا در ساخت فیلم های کوتاه، می توانست فیلم سینمایی بسازد.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیزر فیلم «اینجا کسی نمی‌میرد»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>