سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ آذر ۱۳۹۵ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
مریم دوستی در گفتگو با «سوره سینما» عنوان کرد:

به عشق شهدای «دریاچه ماهی» سرمای هوا را درک نکردیم/ فیلمبرداری روزهای پایانی را سپری می‌کند + عکس‌های اختصاصی

daryache-mahi1

فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مریم دوستی روزهای پایانی فیلمبرداری را سپری می‌کند.

مریم دوستی کارگردان این فیلم با اعلام این خبر به سوره سینما گفت: آخرین لوکیشن های این فیلم پارک چیتگر ، و قطاری به سمت اهواز است  و به احتمال فراوان تا آخر آذر فیلمبرداری این فیلم به پایان می رسد. تدوین این فیلم همزمان با فیلمبرداری توسط آرش معیریان انجام می شود و مهرداد جلوخانی هم مسئولیت میکس و صداگذاری را دارد.

این کارگردان همچنین در مورد شرایط فیلمبرداری فیلم «دریاچه ماهی» توضیح داد: به دلیل تغییرات ناگهانی جوی؛ روزها و شب های سختی را برای فیلمبرداری این فیلم  در شهرک دفاع مقدس پشت سر گذاشتیم،  اما از آنجایی که تهیه کننده محترم این فیلم از ما حمایت لازم را داشت و همچنین گروه خوبی که این فیلم دارد به ما سخت نگذشت .همه  بچه های این فیلم به عشق شهدای «دریاچه ماهی» همدلانه کار می کنند و از سرما و سختی کار هیچ گلایه ندارند.

وی با اشاره به این مطلب که بازیگران  این فیلم نقش های متفاوت دارند بیان کرد: فیلم «دریاچه ماهی» پروژه پرحجم با لوکیشن های متعدد بود که نیروی چند برابر از ما گرفت با این وجود تلاش کردیم تا کار خوب ارائه دهیم.

daryache-mahi2

«دریاچه ماهی» یکی از فیلم های با پروداکشن عظیم، پربازیگر و پرلوکیشنی است که در ژانر جنگی تولید می شود و ازجمله  فیلم های دفاع مقدسی جشنواره فیلم فجر امسال به حساب می‌آید.

مریم دوستی در سالهای گذشته  به عنوان طراح گریم در سینمای ایران فعالیت می کرده و ساخت چندین فیلم کوتاه را در کارنامه دارد که این فیلم های کوتاه او در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی جوایز کسب کرده اند.

عوامل اصلی تولید این فیلم عبارتند از: کارگردان: مریم دوستی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی خان محمد،تدوین و مشاور کارگردان: آرش معیریان، نویسنده: مصطفی رستگاری، صدابردار: رضا تهرانی، طراح گریم: محسن بابایی، عکاس: امین مرادی راد، مدیر تولید : پیمان شیرخانی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح صحنه: میثم ماهان،منشی صحنه: مریم شقاقی و تهیه کننده: سعید سعدی.

daryache-mahi3

نادر فلاح، ستاره اسکندری، علی دهکردی، لاله اسکندری، حدیثه تهرانی، حسن نجاریان، مجتبی پیرزاده، صحراسدالهی، حسین باشه آهنگر، علی نجاریان و با حضور افتخاری افشین هاشمی از بازیگران این فیلم هستند.

داستان فیلم «دریاچه ماهی» در مورد چند رزمنده است روایت فیلم از دهه  شصت آغاز می شود و در زمان حال این داستان به نقطه مشترک می‌رسد.…


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>