سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۵ در ۱۲:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «ماهور» در هویزه کلید خورد

mahoor

فیلم سینمایی «ماهور» یکشنبه ۲۱ آذر طی مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و ارشاد هویزه، فرماندار هویزه و حسین لطیفی کلید خورد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، «ماهور» یک درام عاشقانه محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در لوکیشن های بکر و واقعی در تالاب ها و روستاهای جنوب انجام خواهد شد.

حمیدزرگرنژاد که خودش  نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد در این مراسم گفت:  فیلمنامه «ماهور» طی ۴ سال تحقیق بر اساس یک واقعه تاریخی نگاشته شده است. در واقع همین واقعی بودن قصه فیلم باعث شد تا دنبال لوکیشن های بکر در تالاب های خوزستان برویم اگر چه تولید این پروژه در این لوکیشن ها سختی های خودش را دارد اما امیدوارم روایت قصه در فیلم به خوبی پیش برود.

ساعد سهیلی، یوسف مرادیان، بهاره کیان افشار، مونا فرجاد و میترا حجار از جمله هنرمندانی هستند که در این پروژه  به ایفای نقش می پردازند.

تهیه کنندگی این فیلم را علیرضا جلالی و حمید آخوندی برعهده دارند. پیش از این حضور بازیگرانی چون کامران تفتی، داریوش ارجمند، احمد کاوری ، محسن افشانی، علی اوسیوند و مالک سراج در این فیلم مشخص شده بود.

در خلاصه داستان «ماهور» آمده است : در روستایی مرزی  زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می شود تا  یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور؛ قاچاقچی ایرانی عروس هوربه نام ماهور را می دزد.

از عوامل تولید «ماهور» می توان به : دستیار اول کارگردان: حسن لبافی ، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: کاوه ایمانی، طراح  چهره پردازی: شهرام خلج، مدیر تولید و برنامه ریزی : محمد عفراوی ، طراح صحنه: بهزاد آدینه، طراح لباس : سارا خالدی ،عکاس: مهدیه لطیفی، منشی صحنه: مرضیه آذری، موسیقی: ستاراورکی، جلوه ه های ویژه میدانی : حمید رسولیان، جلوه های وىژه بصری: سینا قوی دل  ، صدا گذار : آرش قاسمی ، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، استوری بورد آرتیست :محمد فلاحت دار، مشاور رسانه ای : لیلا افشار اشاره کرد.


One thought on “فیلم سینمایی «ماهور» در هویزه کلید خورد”

  1. MARAL می‌گه:

    عالی بود ممنونم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>