سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۵ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

سعید خندق آبادی: تقدیر از توجه مردم به خرید نسخه اصلی آثار از اولویت‌های ما است

khandagh abadi

مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره حمایت از مصرف کنندگان و تقدیر از توجه مردم به خرید نسخه اصلی آثار هنری را از اولویت های اولیه این موسسه اعلام کرد.

به گزارش سوره سینما ، سعید خندق آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری گفت: فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی و تهیه کنندگی رضامیرکریمی از روز شنبه توزیع مویرگی خود را در شبکه نمایش خانگی سوره آغاز کرده است که در همین روزهای ابتدایی شاهد استقبال چشمگیری بوده ایم یکی از مزیت های خرید فیلم «دختر» در شبکه نمایش خانگی سوره کارت پول مجموعه سورتمه تهران می باشد که کاور نسخه ویدئویی «دختر» در حمایت از مصرف کنندگان و تقدیر از توجه مردم به خرید نسخه اصلی آثار هنری ، حاوی کارت پول پنج هزارتومانی حامی مالی است .

وی ادامه داد: مجموعه تفریحی سورتمه تهران شامل سورتمه تهران با قیمت اصلی چهارده هزار تومان ، سافاری وحشت و سینما پرواز هرکدام با قیمت اصلی ده هزار تومان می باشد که درواقع هم فیلم برای خریدار مجانی تمام می شود و هم سی و شش درصد تخفیف برای سورتمه تهران ، پنجاه درصد تخفیف برای سافاری وحشت و سینما پرواز شامل مشتری می شود.

از برنامه های آتی در جهت حمایت از مصرف کنندگان و مشتریان هنرهای تصویری سوره برگزاری یکسری مسابقات و قرعه کشی ها از ولادت حضرت رسول (ص) می باشد که اطلاع رسانی این مسابقات و قرعه کشی ها از کانال تلگرام (Telegram.me/vacsoureh_com) و اینستاگرام (Instagram.com/vac.soureh) موسسه هنرهای تصویری سوره انجام می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>