سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آذر ۱۳۹۵ در ۴:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

فراخوان ثبت‌نام اهالی رسانه و منتقدان برای حضور در جشنواره فیلم فجر ۳۵

Fajr35_6

ثبت‌نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از اول دی‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، سامانه ثبت درخواست اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در جشنواره فیلم فجر از صبح چهارشنبه اول دی‌ماه فعال می‌شود و واجدین شرایط می‌توانند درخواست خود را طی ۶ روز و تا دوشنبه ششم دی‌ماه ثبت کنند.

ثبت‌ درخواست برای دریافت کارت رسانه جشنواره فیلم فجر صرفا از طریق سایت www.fajrfilm35.com صورت می‌پذیرد و درخواست‌های حضوری و یا درخواست‌هایی که اطلاعات آن‌ها مخدوش باشد، پذیرفته نمی‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، هریک از افراد متقاضی می‎بایست با مراجعه به سایت جشنواره و تکمیل اطلاعات درخواست شده، حتما معرفی‌نامه رسانه برای تمامی خبرنگاران متقاضی را بارگذاری کنند.

همچنین اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران که قصد دارند مستقل و بدون حضور در لیست اسامی یکی از رسانه‌ها در جشنواره حضور داشته باشند، لازم است تصویر کارت عضویت انجمن و همچنین یک نمونه مطلب منتشر شده از دوره ۳۴ جشنواره فیلم فجر را بر روی سامانه بارگذاری کنند.

برنامه‌سازان رادیویی و تلویزیونی نیز لازم است که طی تماس با روابط عمومی جشنواره (تلفن: ۸۸۱۹۴۲۴۸ – ۸۸۱۹۴۲۵۷  – ۸۸۱۹۴۲۵۳) از شیوه معرفی عوامل برنامه خود و ارسال معرفی‎نامه رسمی از سوی سازمان صدا و سیما مطلع شوند.

بر اساس این گزارش، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری، بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار، مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای این جشنواره علاوه بر سایت جشنواره www.fajrfilmfestival.com ، از روی کانال رسمی جشنواره فجر به آدرس  telegram.me/fajrfilmfest35 قابل مشاهده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>