سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ دی ۱۳۹۵ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
در برنامه «باصبح» عنوان شد:

حجت السلام کشوری: سختی‌هایی در مسیر پیشرفت وجود دارد اما به قله نزدیکیم

ba-sobh

دبیر شورای راهبردی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: راه و روشی که انقلاب اسلامی ما مردم را به حرکت در آن مسیر دعوت می‌کند مانند قله‌های کوه است، سختی‌هایی در مسیر وجود دارد اما به قله نزدیکیم.

به گزارش سوره سینما ، دهمین و آخرین روز از هفته دوم برنامه «باصبح» میزبان حجت السلام والمسلمین علی کشوری دبیر شورای راهبردی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بود؛ در آغاز برنامه کشوری جزئیات فعالیت خود را برای روا و بینندگان توضیح داد و عنوان کرد: ما روی الگوهای اداری جامعه کار می کنیم، اگر بخواهم ساده تر آن را بگویم عملکرد ما هم جهت با قوانین و مقرراتی است که زندگی مردم را تسهیل می کنند، قوانینی که منشأ نظم اجتماعی هستند.

خانواده پایه عشق و محبت

کشوری در قسمت دیگری از صحبت هایش به درجه اهمیت خانواده اشاره کرد و افزود: همان طور که می دانید نهاد خانواده پایه تمام عشق ها و محبت هاست، بنابراین می بایست در آموزش و پرورش ما آموزش هایی مطرح شود که به صورت کاربردی قابلیت اجرایی داشته باشند.

برگزاری جلسات قبل از نماز صبح

حجت السلام والمسلمین علی کشوری ادامه داد: خیلی کم اما پیش آمده که برخی از جلسات ما قبل از نماز صبح برگزار شده اند، به نظرم این ساعت به دلیل آرامشی که دارد برای بحث و گفت و گو ساعت بدی هم نیست. مسئله سحرخیزی با آرمان خواهی گره خورده است.

به قله نزدیکیم

در بخش بعدی روا از کشوری پرسید، فرض کنید بعد از مدتی طولانی یک روز صبح به قله ای رسیدید، اولین جمله ای که می گویید چیست؟ کشوری جواب داد: راه و روشی که انقلاب اسلامی ما مردم را به حرکت در آن مسیر دعوت می کند مانند قله های کوه است، سختی هایی در مسیر پیشرفت وجود دارد اما به قله نزدیکیم.

انتهای برنامه اشاره به بحث تراریخته و برنامه ششم توسعه بود و کشوری بعد از این مبحث دعا کرد فردا صبح که از خواب بیدار می شود فرد مفیدی برای جامعه باشد.