سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۵ در ۵:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

«یتیم خانه ایران» یک و نیم میلیاردی شد/ هجوم دانشگاه‌ها و شهرستان‌ها

yatimkhane-iran

پخش کننده فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» فروش این فیلم را در سراسر کشور ۱ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش سوره سینما ، علی سرتیپی، مدیر فیلمیران گفت: از این میزان فروش، ۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون برای فروش در ۳۷ سالن سینمای سراسر کشور و ۳۲۰ میلیون تومان مربوط به اکران در شهرهای فاقد سینما و دانشگاه ها است.

مدیرعامل فیلمیران ادامه داد: نکته جالب و مهم درباره «یتیم خانه ایران»، روند فوق العاده صعودی فروش این فیلم در شهرستان ها و شهرهای فاقد سینماست که استقبال از این اثر را در هفته های اخیر به شدت بالا برده است. استقبال از فیلم در شهرستان ها بسیار چشمگیر بوده و به همین دلیل در ۱۰ روز گذشته شهرهای بیشتری به جمع اکران کنندگان این فیلم پیوستند و ان شالله بر تعداد این شهرها افزوده خواهد شد.

سرتیپی با اشاره به حجم زیاد درخواست های دانشگاهی برای نمایش این فیلم افزود: بزرگترین مسئله هجوم دانشگاهیان برای تماشای این فیلم است. به نظر می رسد علی رغم قصه تاریخی فیلم و عدم برخورداری از المان های اولیه فروش و تبلیغات نه چندان زیاد، تبلیغ دهان به دهان میان مخاطبان صورت گرفته و خود فیلم و موضوع جذاب آن توانسته به مرور به جذب مخاطب کمک کند و بر روی آن تاثیر مثبت بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: حجم درخواست های دانشگاهی به حدی زیاد است که ما واقعا به هیچ وجه توانایی پاسخگویی به همه درخواست ها را نداریم. به گونه ای که اگر ۲ تا ۳ برابر میزان فعلی دستگاه های سینماسیار را داشتیم، باز هم امکان پاسخگویی به تمام این تقاضاها نبود.

سرتیپی نهایتا گفت: دو هفته تا پایان فرصت ۱۰ هفته اکران این فیلم در سینمای سرگروه باقی مانده اما باتوجه به استقبال مخاطبان پس از آن اکران فیلم در برخی سینماها ادامه خواهد داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>