سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۵ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

نسخه اولیه «کاناپه» هفته آینده به دبیرخانه فجر ارسال می‌شود

ayyari-canape

فیلمبرداری و تدوین «کاناپه» فیلم جدید کیانوش عیاری به طور همزمان این هفته به پایان می‌رسد.

شاهرخ دستورتبار مجری طرح «کاناپه» به سوره سینما گفت: آخرین روزهای فیلمبرداری  این فیلم  را در لوکیشنی واقع در خیابان نیلوفر سپری می کنیم. تدوین هم همزمان توسط کیانوش عیاری انجام شده و با پایان فیلمبرداری تدوین این فیلم هم تمام می شود.

وی ادامه داد: تاکنون تنها  بازی فرهاد آئیش در این فیلم به پایان رسیده و این روزها در سکانس های مختلف بابک حمیدیان،  فریبا کامران، جهانگیر الماسی و ابوالفضل پورعرب به همراه بازیگران دیگر به ایفای نقش می پردازند.

دستورتبار همچنین گفت: هفته آینده نسخه قابل نمایش فیلم را به دبیر خانه جشنواره ارسال می کنیم و امیدواریم اولین نمایش «کاناپه» جشنواره فیلم فجر باشد.

«کاناپه» روایت زندگی ۲ خانواده ای است که می خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می شود.

در این فیلم بازیگرانی چون فرهاد آییش، ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان، فرگل فربخش، آتوسا انواریان، بیتا بیگی، تینا عبدی، رزیتا سلطانی، سمیرا ذکایی و با حضور فریبا کامران به ایفای نقش می پردازند.

تعدادی از عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده ،نویسنده، تدوین و کارگردان: کیانوش عیاری، مدیر تولید: حسن آقا کریمی، مجری طرح: شاهرخ دستورتبار، برنامه ریز و دستیار کارگردان: شبنم عرفی نژآد، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، طراح صحنه و لباس: امیرحسین قدسی،صدابردار: علیرضا غفاری نژآد،طراح گریم: مهدیه اعرابی و مدیرتدارکات:رضاصادق.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>