سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۹:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب
بهترین بازیگران تئاتر سال 91 در «خانه سربی»/

دولتشاهی: تماشای «خانه سربی» را از دست ندهید

20121218181820_2

سحر دولتشاهی با اشاره به ویژگی‌های متن، کارگردانی و گروه بازیگران نمایش «خانه سربی» تماشای این نمایش را به علاقمندان تئاتر پیشنهاد کرد.

سحر دولتشاهی با اشاره به ویژگی‌های متن، کارگردانی و گروه بازیگران نمایش «خانه سربی» تماشای این نمایش را به علاقمندان تئاتر پیشنهاد کرد.

سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تئاتر به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «آسمان زرد کم‌عمق» را در نوبت اکران دارم. این روزها مشغول تمرین نمایش «خانه سربی» به کارگردانی علی نرگس‌نژاد هستم. این نمایش از چند روز آینده در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این نمایش یک گروه بازیگری درجه یک دارد. در متن اتفاقات عجیب و غریبی افتاده است. نرگس‌نژاد هم نویسنده نمایش است و هم کارگردان و مطمئنا برای کارگردانی متن مورد نظرش شیوه منحصر به خودش را دارد. به همه دوستان پیشنهاد می‌کنم این نمایش را ببینند. حتی دوستانی که کمتر اهل تئاتر هستند.

در «خانه سربی» علاوه بر دولتشاهی، علی سرابی، مینا ساداتی، پانته‌آ پناهی‌ها، بابک حمیدیان و فرزین صابونی بازی می‌کنند. دولتشاهی بازی در فیلم‌های سینمایی «چهارشنبه سوری»، «میم مثل مادر»، و نمایش‌های «زنی از گذشته» و «جاده طولانی مارپیچ» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>