سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ دی ۱۳۹۵ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

ربات‌ها مهمان «باصبح» می‌شوند/ اظهارات گوینده سابق خبر در شبکه دو

ba-sobh

صبح امروز ۱۲ دی سولماز اصغری گوینده سابق خبرهای سیاسی در استودیو «باصبح» حاضر شد.

به گزارش سوره سینما، سهیل سلیمانی تهیه کننده برنامه صبحگاهی شبکه دو با اعلام مهمانان فردای برنامه «باصبح» خاطر نشان کرد: گروه طراحی و ساخت ربات «سورنا» و دیگر ربات های زنده نما به استودیو «باصبح» می آیند.

سلیمانی افزود: این گروه بخشی از ربات های طراحی شده خود را در برنامه فردا به همراه خواهند داشت و در خصوص آنها توضیحاتی را ارائه خواهند کرد.

مردم فکر می کردند خبرها را از حفظ می خوانیم

صبح امروز یکشنبه ۱۲ دی سولماز اصغری گوینده سابق خبر در استودیو «باصبح» حاضر شد و عبداله روا با او به گفت و گو نشست؛ در همان ابتدای برنامه روا از اتوکیو و نوع خواندن خبرها صحبت کرد که اصغری در ادامه گفت: شما ما را لو دادید، مردم یک عمر تصور می کردند همه خبرها را از حفظ می خواندیم، گاهی که من را در خیابان می دیدند می گفتند چقدر با هوشی وذهن فعالی داری. سولماز اصغری و عبداله روا فرا رسیدن سال نوی میلادی را به تمام مسیحیان تبریک گفتند.

اصغری افزود: من خیلی سحرخیز نیستم اما سحرخیزان را دوست دارم و می دانم در زندگی چند پله ای از بقیه که سحرخیز نیستند جلوترند.

خبر ورزشی هم خواندم

اصغری خاطره ای از دوران کاری خود تعریف و بیان کرد: یک بار به جای یکی از همکاران (آقای معصومی) خبر ورزشی خواندم، اینکه اسامی باشگاه ها یا ورزشکاران را درست و غلط خواندم نمی دانم، البته او نیز یک بارکه خواب مانده بودم به جای من خبر سیاسی خواند.

ما پیاده رو نداریم

اصغری در بخش دیگری از گفت و گو از پیاده روی هر روزه خود گفت و عنوان کرد: در اینجا قصد دارم یک اعتراض به مسئولان شهری بکنم که ما پیاده روی استاندارد نداریم و برای پیاده روی باید به محل هایی مانند پارک ها برویم؛ من سعی می کنم همیشه پیاده روی داشته باشم.

هنوز هم خواب خبر را می بینم

گوینده سابق خبر خواب هایی که هنوز هم از خبر می بیند را عنوان کرد و توضیح داد: با این که چند سالی است خبر نمی خوانم اما هنوز هم در خواب می بینم که دیرم شده است و با عجله در حال رفتن به محل کار هستم، خبر کار پر استرسی است. یکی از دوران های سخت کاری من زمان جنگ بود که در زیر زمین خبر می خواندیم.

احساسی بودن بچه هایم را دوست ندارم

سولماز اصغری به مهربانی و زیادی احساسی بودن بچه هایش اشاره کرد و گفت: بچه های من خیلی احساسی هستند و من این موضوع را دوست ندارم؛ چرا که زندگی برای انسان های احساسی سخت تر است. دلم می خواست واقع بین تر باشند.

روا در پایان برنامه از اصغری سوال هرروزه برنامه را پرسید و او پاسخ داد: امیدوارم فردا که از خواب بیدار می شوم انسان مثبت تری باشم و دیدگاه مثبت تری به زندگی داشته باشم در واقع هر روز که از خواب برمی خیزم نسبت به دیروز تغییری مثبت کرده باشم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>