سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۳۹۵ در ۲:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

محمد گلریز مهمان شبکه دو می‌شود/ حال و هوای فوتبالی امروز «باصبح» با فرشاد پیوس

basobh-pioos-golriz

فرشاد پیوس پیشکسوت و بهترین گلزن تاریخ تیم فوتبال پرسپولیس به همراه پسر بزرگش ماهان پیوس مهمان امروز برنامه «باصبح» بودند.

به گزارش سوره سینما، سهیل سلیمانی تهیه کننده برنامه صبحگاهی شبکه دو با معرفی مهمان فردای برنامه اظهار داشت: محمد گلریز خواننده ارزشی و با سابقه فردا به استودیو «باصبح» می آید.

گلریز جزو خوانندگانی است که قطعات به یاد ماندنی بسیاری را در طول سال ها فعالیت هنری خود بر جای گذاشته است.

سحرخیزی آقای گل

فرشاد پیوس پیشکسوت و بهترین گلزن تاریخ تیم فوتبال پرسپولیس به همراه پسر بزرگش ماهان پیوس مهمان امروز برنامه «باصبح» بودند.

پیوس از سحرخیزی خود در زمان ورزش حرفه ای اش صحبت و بیان کرد: من در آن زمان صبح های زود از خواب بیدار می شدم و شب ها زود می خوابیدم، در آن شرایط خیلی خوب به کارهای خود می رسیدم. هرکس برای رسیدن به اهداف خود باید سختی ها را تحمل کند. من از ۱۰ سالگی در محله نازی آباد تهران فوتبال (گل کوچیک) بازی می کردم. بسیاری از فوتبالیست ها مانند امیرقلعه نویی، خاکپور و حمید استیلی هم بازی و بچه محل های من بودند.

گریه در بازی خداحافظی

با پخش صحنه هایی از بازی خداحافظی و احساسات خود گفت و ادامه داد: هیچ وقت این بازی و خاطرات آن از یاد ها نمی رود، جا دارد از بازیکنان استقلال و تماشاگران آنها در آن روز تشکر کنم؛ آن روز با خود گفتم فرشاد فوتبال تمام شد و بغضم ترکید و گریه کردم اما این طور نشد و هنوز هم مردم به من لطف دارند.

آشپزی آقای گل خوب نیست

آشپزی من خوب نیست، تقریبا هیچ غذایی را نمی توانم بپزم؛ روا از ماهان درباره آشپزی اش پرسید که او جواب داد: ماکارونی، برنج و نیمرو را خوب درست می کنم. در بخشی دیگر از مدت کوتاهی که فوتبال بازی کرده بود گفت و توضیح داد: با این که پسر فرشاد پیوس بودم اما بیشتر در وادی فوتبال اذیت شدم که در نهایت آن را کنار گذاشته و به سراغ کار دیگری رفتم.

علاقه زیادی به کشتی دارم

پیوس در بخش دیگری عنوان کرد: قبل از ورود به عرصه حرفه ای فوتبال کشتی می گرفتم، حدود بیست جلسه تمرین کردم، کنار سالن کشتی زمین فوتبال بود که کمی بعد وارد فوتبال شدم. به کشتی وکشتی گیران علاقه زیادی دارم.

در اوج خداحافظی کردن عالی است

بهترین گلزن پرسپولیس خاطر نشان کرد: همه می گفتند می توانی دو سه سال دیگر بازی کنی اما با مشورت هایی که با همسرم داشتم به این نتیجه رسیدیم که با بازی حرفه ای خداحافظی کنم. دلم نمی خواست بگویند که دیگر بس است، این بازیکن را از زمین بیرون بیاوریدش؛ به طور کل فکر می کنم خداوند من را خیلی دوست داشت.

گل خریدن هانی نوروزی برای مادرش

پیوس در ادامه گفت و گو از ماجرای گل خریدن هر روزه پسر مرحوم هادی نوروزی صحبت کرد که او را برای خریدن گل به گلفروشی برده و هانی برای مادرش گل خریده است.

کارگری کردم

زمان تعطیلات تابستان و در دوران نوجوانی کار می کردم، حتی بستنی و باقلوا هم فروختم، در حال حاضر والدین امکانات را در اختیار فرزندانشان قرار می دهند، آن زمان همه چیز دلی بود و بچه ها دوست داشتند تا کمک حال خانواده هایشان باشند.  فرشاد و ماهان پیوس هم از دعای خیر پدر و مادر که باعث رسیدن به خواسته ها یشان شده صحبت کردند.

حتی یک بار هم سیگار هم نکشیدم

در طول عمر خود هیچگاه به سمت دخانیات نرفتم، اراده که وجود داشته باشد در جهت خلاف حرکت نخواهیم کرد.

بخش پایانی برنامه امروز «باصبح»مختص به آرزو و دعای فرشاد و ماهان پیوس بود؛ او آرزو کرد دولت برای حل مشکل بیکاری جوانان و تحصیلکرده ها تلاش کند همچنین اضافه کرد: علاقه زیادی دارم نوه دار شوم، امیدوارم فردا صبح که از خواب بیدار می شوم خودم، خانواده ام  وهمه مردم سلامت باشیم.

ماهان پیوس هم در انتها گفت: دوست دارم به کارم ادامه دهم و زندگی خوبی داشته باشم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>