سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۳۹۵ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

ابوالحسن داودی، بیتا منصوری و سروش صحت مهمان «سینما دو» می‌شوند

cinema2

هشتمین قسمت از برنامه «سینما دو» پنجشنبه ۳۰ دی ماه با نگاهی به آثار سینمایی ابوالحسن داوودی؛ فیلمساز کشورمان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این برنامه ابوالحسن داودی؛ فیلمساز، جواد طوسی؛ منتقد سینمایی و محمد خزاعی؛ مجری- کارشناس برنامه در کنار افشین داورپناه؛ جامعه شناس و محمود ناظری فیلمساز جوان کشورمان حاضر می شوند تا پیرامون ساخته های فیلمساز حاضر به بحث و تبادل نظر بپردازند.

ابوالحسن داودی؛ بیش از ۱۰ فیلم سینمایی را طی سه دهه کارگردانی کرده که آخرین ساخته او «رخ دیوانه» است. همچنین بیتا منصوری؛ تهیه کننده سینما و سروش صحت؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان بخش «قاب ملاقات» این برنامه خواهند بود.

گفتنی است «سینما دو» هر هفته میزبان یک کارگردان مطرح سینمای ایران و یک بازیگر به همراه یک کارشناس و صاحب نظر غالبا جامعه شناس است که پیرامون یکی از آثار اجتماعی کارگردان مدعو در حضور علاقمندان و دانشجویان سینما و تئاتر کشور به بحث و تبادل نظر می پردازند.

گزارش های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت و گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و … از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی در گروه نهادهای اجتماعی شبکه دو تهیه شده و از عوامل دست اندرکار آن می توان به نویسندگان برنامه؛ زهرا غزنویان و حامد جلیلوند، طراح دکور؛ مجید میر فخرایی، موسیقی متن؛ بهزاد عبدی و مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>