سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ بهمن ۱۳۹۵ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مهدی سالم مدیر شبکه «امید» سیما شد

mehdi-salem

دکتر میرباقری معاون سیما، در حکمی مهدی سالم را به سمت مدیر شبکه «امید» منصوب کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سیما، معاون سیما در این حکم با اشاره به اهمیت مرحله نوجوانی در شکل گیری شخصیت افراد؛ این دوره از زندگی را حساس ترین مرحله رشد و صیرورت فرد دانسته و از مدیر شبکه نوجوان خواست با تولید و پخش برنامه های مفید و جذاب؛ پرورش معنوی، فکری، روانی و اجتماعی نوجوانان کشور را برعهده گیرد.

دکتر میرباقری با تاکید بر استقلال این شبکه، آن را نشان از توجه جدی رسانه به عنوان یک مربی اثرگذار در گستره نوجوان دانست و افزود: انتظار می رود با اتکا به نگاه فطری نگر و ویژگی های روان شناختی نوجوانان، و بهره گیری از دانش تعلیم و تربیت اسلامی و استفاده از نظرات اندیشمندان حوزه و دانشگاه اهتمام ویژه شود.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های محمد سرشار در راه اندازی کانال نوجوان (امید) از مدیریت جدید شبکه خواست تا با استفاده از تجربیات اهالی فرهنگ و هنر در انتقال هنرمندانه آموزه های لازم مبتنی بر انسان شناسی الهی و اهداف انقلاب اسلامی همت گمارد.

یادآور می شود برنامه های این شبکه از این پس با عنوان شبکه امید به طور مستقل با پخش ۱۲ ساعت در روز بر روی ستاب باکس قابل دسترسی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>