سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ بهمن ۱۳۹۵ در ۷:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ادای احترام عوامل فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به یاد آتش‌نشان های شهید

sarve-zire-ab

«سرو زیر آب» تازه‌ترین اثر سینمایی محمدعلی باشه آهنگر تحت تاثیر حادثه ساختمان پلاسکو جلوی دوربین رفت.

به گزارش سوره سینما، گروه‏ به دلیل این اتفاق ناگوار یکی از آتش نشان سرزمینمان را دعوت کرد تا فیلمبرداری «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر با حضورش آغاز شود.

«سرو زیر آب» روایتی است از ایثاری بزرگ که بعد از حادثه هفته گذشته ساختمان پلاسکو دوباره بر سر زبان ها افتاده است. عوامل «سرو زیر آب» کوشیده اند تا این ویژگی انسانی منقرض نشود و برای انسان ها ماندگار بماند. به همین دلیل هم هست که  نمونه ای از این ایثار اتفاق افتاده در سی سال پیش در این فیلم سینمایی روایت می شود.

ایثاری که حتی بعد از گذشت ۲۷ سال از جنگ تحمیلی و فداکاری جونان این سرزمین تمام ناشده است. آن روز مردم شاهد فداکاری کسانی بودند که با سرشان بازی کردند. این حادثه بزرگ نشان داد ایثار هنوز هم یک نماد بزرگ انسانی و اخلاقی است.

عوامل فیلم سینمایی «سرو زیر آب» یک روز بعد از حادثه ساختمان پلاسکو‏ جمعه ۱ بهمن ماه کارشان را با حضور یکی از آتش فشان های سرزمینمان آغاز کرد.

«سرو زیر آب» تازه‌ترین ساخته محمدعلی باشه آهنگر بعد از فیلم «ملکه» است که سید حامد حسینی تهیه کننده‌گی آن را برعهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>