سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

شبکه مستند سیما جشنواره «سبز مستند» را برگزار می‌کند + تیزر

sabz-mostanad

جشنواره «سبز مستند» فرصتی برای علاقمندان است تا عکس و فیلمهایشان از گل و گیاهی را که در خانه یا محل کار نگهداری می کنند، با ارسال به شبکه مستند سیما، در یک رقابت محیط زیست دوستانه شرکت دهند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، جشنواره سبز مستند در راستای ارج نهادن به مقوله حفظ گل و گیاه، توسط شبکه مستند برگزار و از بینندگان دعوت می شود عکس ها و فیلم هایی از گل و گیاهی را که در خانه و محل کار خود نگهداری می کنند، برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

امروزه با گسترش زندگی شهری، آثار طبیعت در زندگی ما بسیار کمرنگ شده است. اگر چه زندگی در آپارتمان و مشغله های روزمره، ما را از طبیعت دور کرده‌اند، با این حال هنوز هم می توان طبیعت را به خانه ها آورد. این طبیعت می‌تواند به اندازه یک باغچه کوچک، بالکن کوچک یا حتی چند گلدان کوچک باشد.

علاقمندان می توانند عکس ها و فیلم های خود از این طبیعت کوچک را از طریق صفحه باشگاه مخاطبان وبسایت شبکه به نشانی office@mostanadtv.com یا در تلگرام بهjsmostanad@  ارسال کنند. ضمن اینکه، نام و نام خانوادگی، شماره تماس و توضیح کوتاهی درباره آثار ارسالی فراموش نشود.

زمان فیلم های ارسالی باید تا یک دقیقه و فرمت آن MP4 باشد. عکس ها باید به صورت افقی گرفته شود و در صورت ارسال در شبکه های پیام رسان، آثار به صورت فایل ارسال و در صورت ارسال چندین فایل، نام و نام خانوادگی شرکت کننده برای هر فایل قید شود.

این جشنواره همزمان با هفته هوای پاک آغاز شده و مهلت ارسال آثار تا ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۶ همزمان با روز طبیعت است. سپس عکس و فیلمها داوری شده و ضمن اعلام آثار برتر، جوایزی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

لینک دانلود: تیزر جشنواره «سبز مستند»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>