سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ بهمن ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تدوین و صداگذاری ١۵ قسمت آتی مجموعه «شهرک جیم» به پایان رسید

shahrake-jim

مراحل فنی سریال «شهرک جیم» همزمان با تصویربرداری انجام می شود و تاکنون تدوین و صداگذاری ١۵ قسمت آتی مجموعه به پایان رسیده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شهرک جیم» به کارگردانی علی شب خیز همچنان در شهرک سینمایی غزالی در حال پیگیری است و مراحل فنی نیز به طور همزمان با تولید انجام می شود. تاکنون ٣۵ قسمت از این مجموعه روی آنتن رفته و تدوین و صداگذاری ١۵ قسمت آتی نیز به پایان رسیده است.

«شهرک جیم» امشب و فردا شب به سوژه هاى فوتبال و هوادارن آن خواهد پرداخت. در این دو قسمت آقایان شهرک جیم تصمیم مى گیرند مخفیانه و بدون اطلاع همسرانشان به استادیوم بروند… .

این مجموعه در قسمت های دوشنبه و سه شنبه شب هم به کنکور، ادامه تحصیل و حواشی آن اشاره خواهد داشت. در این دو قسمت خشایار (عباس جمشیدی) تصمیم مى گیرد ادامه تحصیل بدهد تا دکتر شود.

قسمت های مربوط به چهارشنبه و پنج شنبه شب نیز به سوژه تب خوانندگى می پردازد. در این قسمت ها نیز خشایار و پویا وارد عرصه خوانندگى شده و در نهایت یک آلبوم موسیقی منتشر می کنند… .

به گفته فرید شب خیز تهیه کننده پروژه، با وجود مشکلات مالى و سختى هاى کار، گروه تولید این مجموعه همچنان با انرژى مشغول به کار هستند و تمامى این تلاش ها به خاطر آوردن نشاط و شادى به خانه هم میهنان است.

«شهرک جیم» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ٢٠ با مدت زمان ٣٠ دقیقه روی آنتن می رود.

بیژن بنفشه خواه، روشنک عجمیان، عباس جمشیدی، سوسن پرور، نگین معتضدی، علی موسویان، حمید کاشانی، فریبا امینیان، ماهان عبدی، ثمیلا شفیعی و امیر کربلایی به همراه بازیگران مهمان پروژه از جمله هومن حاجی عبدالهی، میثم عبدی، جواد مولانیا و… در این سریال به ایفای نقش می پردازند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>