سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ بهمن ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب
مومنی شریف رئیس حوزه هنری :

جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی کشور است/ امیدواریم امسال هم این جشن به بهترین شکل برگزار شود

momeni-sharif

رئیس حوزه هنری در آستانه برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر همیشه قابل احترام بوده و فیلمسازان باید با احترام با آن برخورد کنند.

محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری در گفتگو با سوره سینما بیان کرد: جشنواره فیلم فجر مهمترین و معتبرترین جشنواره سینمایی کشور ماست. با برگزاری این رویداد فرصتی فراهم می شود تا کارنامه یکساله سینمای ایران مورد ارزیابی و تحلیل قرار بگیرد.

وی ادامه داد: جشنواره فجر همزمان با جشن باشکوه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و مربوط به انقلاب اسلامی است. این رویداد همیشه قابل احترام بوده و فیلمسازان باید با احترام با آن برخورد کنند.

رئیس حوزه هنری گفت: در هر صورت در هر دوره ای این رویداد مهم با انتقاداتی همراه می شود که این اظهارنظرها طبیعی و لازمه یک چنین جشنواره معتبری است. امیدواریم امسال هم این جشن به بهترین شکل برای اهالی سینما برگزار شود.

این مدیر فرهنگی با بیان اینکه امسال حوزه هنری با دو فیلم «بیست و یک روز بعد» و «ماجرای نیمروز» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد گفت: طبییعتا، چون فیلم ها را ندیدیم نمی توانیم قضاوت و داوری داشته باشیم اما سال گذشته شاهد فیلم های خوب و باکیفیتی در جشنوراه فیلم فجر بودیم امیدواریم امسال هم  شاهد نمایش آثار قابل توجهی باشیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>