سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ بهمن ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«زیر سقف دودی» در پردیس سینمایی کوروش با استقبال تماشاگران مواجه شد

zire-saghfe-doodi

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» جدیدترین اثر پوران درخشنده در دومین روز اکران خود در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با استقبال کم‌نظیر تماشاگران در پردیس سینمایی کوروش مواجه شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه «زیر سقف دودی»، فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» جدیدترین اثر اجتماعی «پوران درخشنده» ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه جاری در دومین روز اکران خود  در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر به طور همزمان در سالن‌های شماره ۲ و ۴ در پردیس سینمایی کوروش تهران روی پرده رفت و مورد استقبال بی‌‌نظیر تماشاگران حاضر در جشنواره قرار گرفت.

این فیلم در ابتدا در ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه در پردیس سینما آزادی روی پرده رفت و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و در ادامه در ساعت ۱۷ در سینما فرهنگ، در ساعت ۱۷:۳۰ در سینما پیروزی و در ساعت ۱۹:۳۰ در سینما تماشا در تهران به نمایش درآمد و همچنین در ساعت ۲۳ امشب با حضور عوامل آن در پردیس سینمایی ملت و در کاخ مردمی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر روی پرده خواهد رفت.

«زیر سقف دودی» یک اثر اجتماعی است که به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد؛ در این فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» تعدادی از بازیگران سینمای ایران، از جمله؛ فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی و فرشید زارعی‌فرد به ایفای نقش پرداخته‌‌اند و در این پروژه سینمایی ابوالفضل میری و لاله مرزبان نیز به سینمای ایران معرفی می‌شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>