سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۵ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
با حضور عوامل فیلم، مدیران حوزه هنری و اصحاب رسانه؛

اکران خصوصی «بیست و یک روز بعد» در سینما آزادی برگزار شد

ekran-21_rooz

مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در سینما آزادی برگزار شد.

به گزارش سوره سینما ، صبح امروز جمعه ۱۵ بهمن مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» با حضور عوامل فیلم،مدیران حوزه هنری و اصحاب رسانه در سینما آزادی برگزار شد.

در این مراسم محسن مومنی شریف ریئس حوزه هنری انقلاب اسلامی، مدیرعامل موسسه سوره مهر ، مدیرعامل باشگاه فیلم سوره ، علیرضا رئیسیان ، محمدرضا خردمندان (کارگردان فیلم)، ساره بیات (بازیگر فیلم)،علیرضا برازنده (مدیر فیلمبرداری)، مهدی قربانی و حسین شریفی (بازیگران نوجوان) و جمعی از منتقدان و اهالی رسانه حضور داشتند.

در فیلم «بیست و یک روز بعد» ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، سینا رازانی، رضا استادی و حسین شریفی نقش آفرینی می کنند.

فیلمنامه این اثر را سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی به نگارش درآورده اند و ملودرامی اجتماعی از زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق رویای ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می شود.

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: “همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده … .”


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>