سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب
هادی دیباجی:

سقف آرزوی من همکاری با افخمی و فرهادی است

hadi-1

هادی دیباجی از همکاری با بهروز افخمی در مجموعه «عملیات ۱۲۵» به عنوان یک تجربه بسیار خوب یاد کرد.

هادی دیباجی از همکاری با بهروز افخمی در مجموعه «عملیات ۱۲۵» و به عنوان یک تجربه بسیار خوب یاد کرد.

دیباجی درباره مشغولیت های امروز خود به سوره گفت: این روزها مگر کسی هم سر کار است؟ آخرین تجربه بازیگری من مربوط می شود به روزهای پایانی سال قبل که یک تله فیلم بود با کارگردانی آقای بهروز افخمی. در واقع ایشان ۲ قسمت آخر سریال «عملیات ۱۲۵» را به صورت دو تله فیلم ۹۰ دقیقه‌ای آماده کرد که من افتخار بازی در آنها را داشتم.

وی در ادامه افزود: من همیشه کم کار بوده ام و سعی داشته ام تنها با فیلمنامه های خوب و کارگردان های خوب کار کنم. باید بگویم اگر در سینما با ۲ نفر کار کنم، به سقف آرزوهای سینمایی ام دست پیدا کرده‌ام . افخمی و فرهادی. آقای افخمی از بهترین‌های این سینماست. او بسیار باسواد است و سینما را به خوبی می شناسد. در مورد جدیدترین دوربین‌ها اطلاعات دارد و در امر تدوین هم بسیار ماهر است. برخورد خوبی با بازیگر دارد و  مقابل دوربین او احساس آرامش می کنم، به حدی که خود من می دانستم حتی اگر نخواهم ، کارگردانی او باعث می شود به خوبی بازی کنم. برای بازی در پروژه ای که کارگردانی آن بر عهده ایشان باشد، بدون دغدغه مالی همکاری می کنم و حتی هزینه رفت و آمدم سر صحنه بر عهده خودم بود.

هادی دیباجی بازیگر تلویزیون و سینما در فیلم‌های سینمایی «سیب و سلما»، «پایان‌نامه» و «گلوگاه» بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>